تیمور باجول رییس هیأت والیبال استان اصفهان باقی ماند

تیمور باجول برای چهار سال دیگر رییس هیأت والیبال استان اصفهان باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان از ساعت ۱۱ امروز یکشنبه نوزدهم آذرماه با حضور محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع انتخاباتی در تالار افتخارات سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد.

علیرضا زمانی، وحید ریاضی، شهرام صدری، تیمور باجول (رییس چهار سال گذشته هیأت والیبال استان اصفهان) و سمیرا ایمانی پنج کاندیدای این انتخابات بودند که علیرضا زمانی، سمیرا ایمانی و وحید ریاضی به نفع شهرام صدری انصراف دادند تا رقابت بین ۲ کاندیدا شکل بگیرد.

در پایان فرآیند رأی‌گیری، تیمور باجول با کسب ۱۵ رأی رییس هیأت والیبال استان اصفهان باقی ماند. شهرام صدری هم چهار رأی به خود اختصاص داد.

گفتنی است، ۲ سال پس از کناره‌گیری محمدصادق پشنگ از ریاست هیأت والیبال استان اصفهان، هوشنگ عشایری که در آن زمان مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان بود سکان هدایت این هیأت را بر عهده گرفت اما ریاست او دیری نپایید و با انتقال عشایری به استان فارس، وی در خردادماه سال ۹۱ از هیأت والیبال استان اصفهان نیز خداحافظی کرد.
پس از رفتن عشایری از اصفهان، هاشم امینی مدیرعامل وقت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مدتی سرپرستی هیأت والیبال را بر عهده داشت و قرار بود انتخابات این هیأت با حضور تک کاندیدا برگزار شود اما امینی در روز انتخابات به دلیل اتفاقات آن مقطع، نتوانست خود را به مجمع انتخاباتی برساند و طبق قانون اجازه ثبت‌نام مجدد در انتخابات را هم نیافت و در ادامه نیز تیمور باجول به عنوان سرپرست هیأت والیبال اصفهان معرفی شد. در نهایت نیز در مجمع انتخاباتی ۲۷ آذرماه ۹۲ تیمور باجول با کسب رأی موافق اعضای مجمع بر صندلی ریاست هیأت والیبال استان اصفهان نشست.

کد خبر 331465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.