لزوم انتخاب مدیران شهری براساس شایستگی و توانمندی افراد

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتخاب مدیران شهری صرفا براساس شایستگی و توانمندی افراد و پرهیز از هر گونه نگاه فکری و خطی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت در پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تذکر من صرفا یک یادآوری به آقای شهردار است، اظهار کرد: مواردی که عنوان می کنم مدنظر آقای شهردار است و این موارد تنها تاکید مجدد است.
وی اضافه کرد: در انتخاب مدیرانی که ایشان انجام داده و یا در ادامه کار قصد انجام آن را دارند، صرفا توانمندی افراد مبنای این انتخاب ها باشد و باید تلاش کنند فارغ از هر دیدگاهی افرادی را انتخاب کنند که توانایی مدیریت در شهری مثل اصفهان را داشته باشد.
این عضو شورا تصریح کرد: شهری مثل اصفهان احتیاج به مدیرانی بزرگ و توانمند دارد، به طور حتم آدم های کوچک نمی توانند در اصفهان پاسخگو باشند و آقای شهردار باید در انتخاب مدیران دقت کافی داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه هزینه سوء مدیریت در اصفهان سنگین است، ادامه داد: اشتباه ما مطمئنا هم امروز و هم آیندگان را تحت تاثیر قرار می دهد و نیاز است ما به عنوان اعضای شورای شهر و نمایندگان مردم در عملکرد خود دقت ویژه داشته باشیم و هم دوستانی که قرار است به عنوان مدیران آینده شهری حضور داشته باشند، چه مدیرانی که ابقا می شوند و چه مدیرانی که جدیدا منتصب می شوند باید در عملکرد خود دقت کافی داشته باشند و اگر قرار است که توانایی کار در آن جایگاه را نداشته باشند، هزینه این سوء مدیریت سنگین است و آقای شهردار باید بر کنترل و نظارت بر نوع عملکرد این دوستان دقت کافی داشته باشند.
ملت تاکید کرد: حفظ شان مدیرانی که در این شهر خدمت کرده اند و شأن این افراد باید حفظ شود و باید بتوانیم از آنها کمک بگیریم و از تجربه و تخصص آنها برای رشد شهر استفاده کنیم.
وی افزود: به طور حتم برای تجربه و تخصص آنها هزینه شده و هزینه رشد آنها را مردم شهر پرداخته اند و امروز هنر مدیریت به کار گرفتن این تخصص است.

کد خبر 331546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.