آذری: خدمت سربازی نباید دست‌آویزی برای خالی کردن سایر تیم‌ها شود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: برخی باشگاه‌ها نباید اعزام به خدمت سربازی را مستمسکی برای خالی کردن سایر تیم‌ها قرار دهند.

به گزارش ایمنا، سعید آذری در پایان جلسه فدراسیون فوتبال با چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا که در مورد موضوع میزبانی تیم‌های ایرانی از نمایندگان عربستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مواضع بر حق تیم‌های ایرانی روز چهارم دسامبر در کمیته برگزاری مسابقات آسیا تأیید و اعلام شد مسابقات باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود و صحبت‌هایی که دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا بعداً اعلام کرد، برداشت شخصی او بوده است.

وی در مورد روند جذب ستاره‌های سرباز توسط تیم‌هایی مثل تراکتورسازی افزود: این موضوع به نحوه نقل و انتقالات برمی‌گردد. هم ذوب‌آهن و هم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و به نظر من هر ۲ تیم باید در نقل و انتقالات برخی موازین حرفه‌ای را رعایت کنند. به خصوص اینکه ذوب‌آهن باید در بازی پلی‌آف آسیا هم شرکت کند و شرایط حساس‌تری دارد و اگر در این بازی شکست بخوریم عملاً یکی از نمایندگان ایران حذف می‌شود.

آذری ادامه داد: سه بازیکن سرباز ما (پهلوان، اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور) این فرصت را داشتند که در تاریخ اول تیرماه ۹۷ به خدمت سربازی اعزام شوند و نمی‌دانم چه عاملی باعث شد بخواهند سریع‌تر به خدمت اعزام شوند. البته هر کسی باید به خدمت مقدس سربازی برود و خودمان هم این خدمت را انجام داده‌ایم ولی استفاده از برخی اصطلاحات خوب نیست و اعزام به خدمت سربازی را نباید مستمسکی برای خالی کردن سایر تیم‌ها قرار دهند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه گویا قرار است فدراسیون فوتبال جلسه دومی با چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد، گفت: هفته آینده جلسه نهایی در این مورد برگزار می‌شود. ذوب‌آهن و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نمایندگان عربستان روبه‌رو نمی‌شوند ولی اینجا بحث منافع فوتبال باشگاهی ایران در سطح آسیا مطرح است و هر تصمیمی گرفته شود تصمیم هر چهار باشگاه خواهد بود. امیدوارم هواداران استقلال و تراکتورسازی در کشور خودمان شاهد حضور تیم‌های عربستانی باشند و تیم‌های خود را در ایران تشویق کنند.

کد خبر 331388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.