مجمع انتخاباتی هیأت والیبال اصفهان ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود

مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان روز یکشنبه ۱۹ آذرماه با حضور پنج کاندیدا برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان صبح روز یکشنبه ۱۹ آذرماه با حضور محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال در سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار می‌شود.

علیرضا زمانی، حمید ریاضی، شهرام صدری، تیمور باجول (رییس فعلی هیأت والیبال استان اصفهان) و سمیرا ایمانی پنج کاندیدای این انتخابات هستند که برای برعهده گرفتن ریاست هیأت والیبال استان به رقابت می‌پردازند.

مجید خلیلی دیگر کاندیدای انتخابات این هیأت بود که به دلیل اینکه وی بازنشسته است اجازه شرکت در این انتخابات را ندارد و بازرسی اداره‌کل ورزش و جوانان صلاحیت او را تأیید نکرد.

تیمور باجول ۲۷ آذرماه ۹۲ با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان برای چهار سال ریاست این هیأت را در دست گرفت و مدت ریاستش کمتر از ۱۵ روز دیگر به پایان می‌رسد.

گفتنی است، ۲ سال پس از کناره‌گیری محمدصادق پشنگ از ریاست هیأت والیبال استان اصفهان، هوشنگ عشایری که در آن زمان مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان بود سکان هدایت این هیأت را بر عهده گرفت اما ریاست او دیری نپایید و با انتقال عشایری به استان فارس، وی در خردادماه سال ۹۱ از هیأت والیبال استان اصفهان نیز خداحافظی کرد.
پس از رفتن عشایری از اصفهان، هاشم امینی مدیرعامل وقت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مدتی سرپرستی هیأت والیبال را بر عهده داشت و قرار بود انتخابات این هیأت با حضور تک کاندیدا برگزار شود اما امینی در روز انتخابات به دلیل اتفاقات آن مقطع، نتوانست خود را به مجمع انتخاباتی برساند و طبق قانون اجازه ثبت‌نام مجدد در انتخابات را هم نیافت و در ادامه نیز تیمور باجول به عنوان سرپرست هیأت والیبال اصفهان معرفی شد.

کد خبر 330544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.