اولین دوره مسابقات قرآنی «بصائر» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر دفتر قرآن و عترت استان اصفهان از برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی «بصائر» ویژه نابینایان و کم بینایان زیر ١٨ سال در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی با اعلام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات قرآنی «بصائر» ویژه نابینایان و کم بینایان زیر ١٨ سال بین نوجوانان نابینای استان‌های اصفهان، فارس، یزد و چهار محال و بختیاری در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات توسط موسسه فرهنگی قرآنی روشندلان استان اصفهان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان دارالقرآن، اداره کل بهزیستی استان، آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات قرآنی در دو مرحله مقدماتی به این ترتیب که از اول تا ٢٥ آبان ماه فایل‌های صوتی شرکت کنندگان به صورت غیر حضوری داوری شد و مرحله نهایی و حضوری در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل از ٨ تا ١٠ آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر قرآن و عترت استان اصفهان افزود: برادران در این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان و خواهران در رشته‌های ترتیل و حفظ در گروه‌های سنی زیر ١٢ سال، ١٢ تا ١٥ سال و ١٥ تا ١٨ سال شرکت می‌کنند./

کد خبر 330034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.