برای میزبانی جام باشگاه‌های کشتی جهان آمادگی کامل داریم/ عدم توافق فدراسیون بادانشگاه آزاد

فرماندار کاشان گفت: چون مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد در سطح جهانی برگزار می‌شود و آبروی دانشگاه آزاد هم مطرح بود، مقرر شد توافقات نهایی بین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و فدراسیون کشتی انجام شود که این موضوع معطل مانده و پیگیری نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، حمیدرضا مومنیان اظهار داشت: با توجه به توافقات شفاهی که انجام شده است کماکان‌ آمادگی برگزاری مسابقات  کشتی جام باشگاه‌های جهان را داریم.
فرماندار کاشان افزود: پشتیبانی از این مسابقات در خصوص اسکان و رزرو هتل، تغذیه، ترانسفر داخل شهر و تبلیغات محیطی را کاشان عهده‌دار شده است که هماهنگی‌ لازم برای اجرای این موارد به عمل آمده و هیچ مشکلی برای انجام آن وجود ندارد و هر لحظه که فدراسیون به ‌طور قطعی اعلام کند که این برنامه در کاشان انجام می‌شود، در سطح بسیار خوبی قابلیت اجرایی دارد.
مومنیان ادامه داد: چون به این مسابقات به‌عنوان یک فرصت برای کاشان نگاه می‌کنیم، برای هماهنگی لازم دبیرخانه‌ای در اداره ورزش و جوانان کاشان تشکیل ‌شده که وظیفه آن پیگیری تحقق موارد یاد شده است.
رئیس شورای تأمین شهرستان کاشان گفت: مسئولیت تامین امنیت مراسم به صورت مستقیم با بنده است که در شهرستان این آمادگی کاملاً وجود دارد و چون این مسابقات بین المللی است هماهنگی‌ لازم برای تامین امنیت در سطح استان نیز انجام‌شده است و از طرف استاندار محترم نیز پیگیری می‌شود.
وی در ادامه گفت: مورد دیگر جایزه «دلاری» است که معمولاً میزبان آن را می‌پذیرد که در این خصوص نیز توافقات لازم انجام شده، البته این توافق نه با فرمانداری، بلکه با مجموعه اسپانسرهای مسابقات بوده و هیأت کشتی کاشان، با مذاکراتی که انجام داده این هزینه دلاری را با فدراسیون به‌صورت پنجاه‌ درصد کاشان و پنجاه‌ درصد فدراسیون به توافق رسیده اند؛ که این روند ادامه داشته و امروز هم مقرر بود که هیأت کشتی کاشان، اسپانسر و مسئولان ورزش و جوانان به تهران رفته و توافق را نهایی کنند که متأسفانه روابط عمومی فدراسیون طفره رفته و جلسه برگزار نشده است.
مومنیان در خصوص محل برگزاری مراسم افزود: موضوع دیگری که در نامه مطرح‌ شده و جزو تعهدات ما نبوده ولی با دانشگاه آزاد مذاکره شد تا سالن ورزشی دانشگاه در اختیار فدراسیون قرار گیرد و چون مسابقات در سطح جهانی برگزار می‌شود و آبروی دانشگاه آزاد هم مطرح بود مقرر شد توافقات نهایی بین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و فدراسیون کشتی انجام شود که این موضوع معطل مانده و پیگیری نشده است.
فرماندار ادامه داد: توافقنامه‌ای را با هماهنگی دانشگاه آزاد تهیه و در اختیار فدراسیون گذاشتیم که از چند روز گذشته مسئولان فدراسیون موافقت و یا مخالفت خود را اعلام نکرده‌ و هیچ پیگیری را انجام نداده اند، لیکن دانشگاه آزاد کاشان از نگاه ما آماده است؛ اما متأسفانه فدراسیون هنوز قراردادی با دانشگاه آزاد منعقد نکرده و اگر در این زمینه نیازی به کمک و مساعدت شهرستان باشد ما اعلام آمادگی می‌کنیم.
فرماندار کاشان در پایان بیان داشت: مسئولیت هایی که متوجه شهرستان می شود را به رئیس فدراسیون کشتی اعلام نموده ایم و بر اساس تعهداتی که انجام داده ایم آمادگی کامل برای برگزاری این سری از مسابقات در کاشان وجود دارد.

به گزارش ایمنا، فدراسیون کشتی روز دوشنبه با ارسال نامه‌ای به محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، از فرصت ۲۴ ساعته به مسئولان سیاسی و ورزشی شهر کاشان برای حل مشکلات میزبانی جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان که قرار است در این شهر برگزار شود خبر داد.

کد خبر 329851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.