سیاست های غلط در ترویج اندیشه های امام(ره) ممکن است اثر سوء داشته باشد

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متاسفانه امروزه سیاست های اشتباهی برای نشر ارزش های امام (ره) مطرح شده که ممکن است اثر سوء داشته باشند.

به گزارش ایمنا، صبح امروز نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های امام خمینی(ره) اصفهان در محل شورای شهر اصفهان برگزار شد.

در این نشست فریده روشن رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان بر ضرورت نشر ارزش های امام(ره) تاکید کرد و گفت: «در مدت محدودی که در شورای شهر بودیم مسائل متعدد فرهنگی دنبال شد، مردم هم مطالبات زیادی را در باب مسائل فرهنگی داشته اند که آنها نیز پیگیری شده است. امروز ما خواهان این هستیم تا با هم افزایی میان کمیسیون فرهنگی و سایر ارگان های فرهنگی شاهد اعتلا فرهنگ این شهر باشیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه اندیشه ها و آثار و واقعیت های اندیشه امام کمرنگ شده و حتی آن را تفسیر می کنند، افزود: سیاست هایی که ممکن است به دلیل اشتباهات اثرسوء داشته باشد از این رو باید اقدامات مهمی در این میان صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ادامه داد: حتی اندیشه های شهید بهشتی باید ترویج شود چرا که ایشان و امام پایه ریزان انقلاب بودند، در غیر این صورت ما از اهداف اصلی انقلاب فاصله خواهیم گرفت. امروزه فرهنگ جوانان ما به صورتی شده که سخنرانی تاثیرپذیری لازم را در مواجه با یک فرهنگ ندارند از این رو باید با استفاده از روش های جدید اندیشه های امام(ره) را رواج دهیم.

روشن با اشاره به اینکه شورای شهر آماده همکاری با موسسه نشر امام(ره) است، تاکید کرد: امروزه تاثیرگذاری از طریق هنر موثر به نظر می رسد پس باید از این ابزار ظریف هم به خوبی استفاده شود.

کد خبر 329826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.