قلعه‌نویی: عکس بطری مشکوک را دیدم اما به کسی تهمت نمی‌زنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: عکس بطری مشکوک را دیدم اما به کسی تهمت نمی‌زنم.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه شنبه و پس از شکست یک بر صفر تیمش در بازی با فولاد خوزستان در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: در نیمه نخست اصلاً خوب نبودیم که باعث شد در نیمه دوم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. اولین بار بود که می‌دیدم در یک بازی توپ روی دروازه ما نیامد ولی گل خوردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم ولی وقتی گل نمی‌زنیم نتیجه همین می‌شود.

قلعه‌نویی در مورد داوری این مسابقه گفت: از داور تعجب می‌کنم و بازیکنان حریف خودشان را بی‌دلیل روی زمین می‌انداختند. وقت مفید این بازی ۲۰ دقیقه هم نمی‌شد. از کارهای حامد لک هم تعجب می‌کنم. به قول خودش برای پیروزی تیمش هر کاری می‌کند ولی این بردها قشنگ نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: داور آنطور که باید به بازیکنان فولاد تذکر نمی‌داد و بازیکن حریف را به خاطر تکل روی پای مهدی‌پور اخراج نکرد در حال که در آسیا به این خطا کارت قرمز می‌دهند.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم دلیل اینکه هر سال قبل از بازی با پرسپولیس، کاظمی داور دیدار ما است چیست و سال گذشته هم در بازی با ماشین‌سازی او داور بود. البته کاظمی داور خوبی است.

قلعه‌نویی در مورد تغییرات تیمش در نیم‌فصل بیان داشت: برخی با سه بازیکن ما حرف زده و تمرکز آنها را برهم زده‌اند که از آنها گلایه دارم. برخی بازیکنان به مدیرعامل باشگاه گفته‌اند ۲ ماه است با آنها تماس می‌گیرند و باشگاه باید پیگیر این موضوع شود. با اینکه به بازیکن نیاز داشتیم ولی تا این لحظه با کسی که تیم داشته حرف نزده‌ایم و اعتقاد داریم که این کار درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد پیدا شدن بطری حاوی مایع مشکوک در دروازه فولاد افزود: مدتی است بحث جادوگری در فوتبال مطرح می‌شود. من عکس این بطری را دیدم اما به کسی تهمت نمی‌زنم. جادو و جادوگری وجود دارد اما یک کار شیطانی است و تبعات دارد. نمی‌دانم چه کسی این کار را انجام می‌دهد یا نمی‌دهد ولی تبعات این کارها به زندگی شخصی آن فرد برمی‌گردد.

کد خبر 329434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.