ارتقای کشتی اصفهان در گرو حضور کشتی‌گیران شاخص و چهره‌های ملی

رئیس کمیسیون امور حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قطعاً حضور کشتی‌گیران شاخص و چهره‌های ملی با سطح بالای فنی و کیفی می‌تواند تأثیر مستقیمی در رشد کشتی اصفهان داشته باشد.

نصیر ملت بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور در اصفهان که با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید، اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند به افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگ ورزش و سلامت کمک کند و تأثیر بسزایی در زندگی همه شهروندان به صورت مستقیم و غیرمستقیم داشته باشد.

وی در مورد سطح برگزاری این مسابقات افزود: به نظر می‌رسد به دلیل عدم حضور کشتی‌گیران و مربیان شاخص کشور، مسابقات از سطح خیلی بالایی برخوردار نبود. ارتقای سطح کیفی کشتی استان اصفهان نیاز به دعوت از کشتی‌گیران و مربیان شاخص ایران دارد.

رئیس کمیسیون امور حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: قطعاً حضور کشتی‌گیران شاخص و چهره‌های ملی با سطح بالای فنی و کیفی می‌تواند تأثیر مستقیمی در رشد کشتی اصفهان داشته باشد. باید به جایی برسیم که شهر اصفهان را به عنوان میزبان مسابقات بین‌المللی معرفی کنیم چون حضور کشتی‌گیران بین‌المللی می‌تواند فتح بابی برای ارتقای سطح کشتی اصفهان باشد.

کد خبر 329260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.