اصفهان آمادگی میزبانی از مسابقات ورزشی جهانی را دارد

شهردار اصفهان گفت: شهر اصفهان نه تنها آمادگی میزبانی از مسابقات کشوری را دارد بلکه آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطح جهانی اعلام می‌کنیم.

قدرت‌الله نوروزی بعدازظهر جمعه و در حاشیه روز پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور، در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد میزبانی اصفهان از این دوره از رقابت‌ها، اظهار کرد: خوشبختانه شهر اصفهان میزبان خوبی برای مسابقات کشتی قهرمانی کشور بود و موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

وی با تبریک به اعضای تیم اصفهان به خاطر قهرمانی در این رقابت‌ها افزود: شهر اصفهان نه تنها آمادگی میزبانی از مسابقات کشوری را دارد بلکه آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات در سطح جهانی در رشته کشتی و سایر رشته‌های ورزشی اعلام می‌کنیم.

شهردار اصفهان در خصوص احتمال میزبانی استان اصفهان و شهر کاشان از مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان گفت: اطلاعی از اینکه این میزبانی قطعی شده است یا خیر ندارم ولی قطعاً انتخاب استان اصفهان به عنوان میزبان چنین مسابقاتی می‌تواند اعتبار آن را در سطح جهانی افزایش دهد و اصفهان ظرفیت این میزبانی را دارد. شهرداری اصفهان نیز آمادگی همکاری همه‌جانبه برای میزبانی از جام باشگاه‌های جهان را دارد چون می‌تواند به پویایی و شادابی اصفهان و ایجاد فضای مساعد برای رشد جوانان کمک کند. بنابراین آمادگی خود را برای کمک به برگزاری این مسابقات اعلام می‌کنیم.

نوروزی در مورد سطح کشتی‌گیران اصفهانی حاضر در مسابقات قهرمانی کشور بیان داشت: چون در ورزش کشتی متخصص نیستم اظهارنظر تخصصی را به اهل فن واگذار می‌کنم ولی همین که اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد نشان می‌دهد مربیان، مسئولان ورزش استان و کشتی‌گیران اصفهانی تلاش خوبی در این خصوص انجام داده‌اند.

به گزارش ایمنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور در گروه «ج» که با حضور ۱۳ تیم و به مدت ۲ روز در سالن پیروزی برگزار شد، با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.

تیم‌های خوزستان و سمنان هم بر سکوهای دوم و سوم این رقابت‌ها ایستادند.

کد خبر 329257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.