میزبانی کاشان از مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان هنوز قطعی نشده است

رییس هیأت کشتی استان اصفهان گفت: میزبانی کاشان از مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان هنوز قطعی نشده است اما در نظر داریم میزبانی مسابقات جهانی را هم به اصفهان بیاوریم.

محمد مجیری در حاشیه روز پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در گروه «ج»، در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برتری تیم اصفهان در این دوره از مسابقات اظهار کرد: مسابقات سطح خوبی داشت و استان های قدری در این رقابت ها شرکت کرده بودند. هیأت کشتی استان اصفهان میزبان این مسابقات بود که تیم اصفهان در روز اول توانست تیم های ایلام، خراسان جنوبی و سمنان را پشت سر بگذارد و در فینال مسابقات نیز تیم خوزستان را شکست دهد و برنده مسابقات شود.

وی ادامه داد: کشتی گیران اصفهان قابلیت های بیشتری نسبت به آن چیزی که در این مسابقات نشان دادند دارند اما با این حال به گروه B صعود کردیم که امیدوارم در این گروه نیز خوش بدرخشیم. این موفقیت را به جامعه کشتی، مربیان و پیشکسوتان کشتی اصفهان تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

رییس هیأت کشتی استان اصفهان در خصوص میزبانی شهر اصفهان افزود: این میزبانی ها برای استان اصفهان بسیار مهم است و با اینکه برای ما هزینه بردار است اما این موضوع می تواند باعث پیشرفت کشتی اصفهان شود و در بین کشتی گیران انگیزه و شور و نشاط ایجاد کند تا بتوانند به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: تیم اصفهان حریفان خوبی داشت و تیم خوزستان نیز همیشه خوش درخشیده ولی بچه های ما خیلی زحمت کشیده بودند و با روحیه بسیار خوب در این مسابقات ظاهر شدند. ما م قول هایی به آنها داده بودیم که امیدوارم بتوانیم آنها را عملی کنیم تا روحیه بچه ها افزایش پیدا کند.

مجیری در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان به میزبانی شهر کاشان قطعی شده است یا خیر گفت: این میزبانی هنوز قطعی نشده است اما در نظر داریم میزبانی مسابقات جهانی را هم به اصفهان بیاوریم. تا پایان سال با ریاست فدراسیون مذاکره می کنیم تا حتماً یکی از مسابقات جهانی را در استان اصفهان برگزار کنیم.

وی افزود: برگزاری این مسابقات می تواند در جامعه شور و نشاط ایجاد کند و از ۱۵ روز قبل از مسابقات می تواند فضای شهر را عوض کند. برگزاری چنین مسابقاتی کار بسیار سختی است اما با کمک دستگاه های مختلف این اتفاق حتماً خواهد افتاد.

کد خبر 329272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.