راه نرفته در فوتبال بانوان را به آخر می‌رسانیم/ برگزاری دوره مربیگری C آسیا در آذرماه

نایب رییس بانوان هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: بالاترین سطح مربیگری فوتبال C آسیا در بخش بانوان آذرماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

ملیحه بختی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط برگزاری دوره مربیگری فوتبال پایه بانوان در اصفهان، اظهار کرد: ۸۵ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور در این دوره حضور دارند که ۱۵ نفر از آن‌ها از استان اصفهان هستند و از هر شهرستان یک نماینده در این دوره حضور دارد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره توسعه سطح پایه فوتبال بانوان است تا سطح آموزش و کیفیت مربیان بالا رفته و از کیفیت بهتری برخوردار شود.

بختی بیان کرد: زمان زیادی نیست که مسئولیت نایب رییسی بانوان هیأت فوتبال استان اصفهان را برعهده دارم که امیدوارم بتوانم سطح کمی و کیفی فوتبال بانوان را افزایش دهم.

نایب رییس بانوان هیأت فوتبال استان اصفهان افزود: فوتبال بانوان استان اصفهان حرفه‌ای است و ملی‌پوشان زیادی از این استان در تیم ملی فعالیت دارند. سال گذشته نماینده استان اصفهان توانست قهرمان لیگ برتر شود. همچنین در لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی نماینده داشتیم.

بختی اضافه کرد: تا کنون  هزار ساعت مسابقه رسمی فوتبال در حوزه بانوان در استان اصفهان برگزار شده است.

وی گفت: بالاترین سطح مربیگری فوتبال C آسیا در بخش بانوان آذرماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. پیگیری مسئولان هیأت باعث شده است فدراسیون فوتبال به اصفهان اعتماد کند و میزبانی برگزاری دوره‌های مهم آموزشی را به این استان واگذار کند چراکه تا قبل از آن برنامه‌ها تقریباً به صورت متمرکز در استان تهران و در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شد.

نایب رییس بانوان هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: روند رو به بهبود فعالیت بانوان در ورزش مشهود است و ما نیز راه نرفته در بخش فوتبال بانوان را با جدیت به آخر می‌رسانیم.

کد خبر 329169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.