حوزه "آی‌تی" و "آی‌سی‌تی" پیشران اقتصاد و توسعه کشور است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با بیان اینکه دولت دوازدهم نیز حوزه IT و ICT را پیشران اقتصادی و توسعه کشور قلمداد کرده است، گفت: برند نمایشگاهی اتوکام در سال های گذشته توانسته اعتماد و اعتباری را در میان فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و کشور ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان، اظهار داشت: این نمایشگاه بزرگترین، مهمترین و معتبرترین رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه امروزه تاثیر نمایشگاه ها در توسعه ارتباطات تجاری، شکل گیری تبادلات تازه و هدفمند، تقویت ارتباط مسئولان با فعالان بخش خصوصی، سنجش نیازها و انتظارات بازار واقعی کسب و کار و مخاطبان و نیز انتقال دانش و تکنولوژی، تاثیری ثابت شده است، تاکید کرد: این اتفاق به گونه ای است که بسیاری از صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی با تکیه بر همین ظرفیت ها به جهت دهی و برنامه ریزی اهداف و برنامه های خود از طریق حضور در نمایشگاه ها می پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با تاکید بر اینکه خوشبختانه برند نمایشگاهی اتوکام در سال های گذشته توانسته چنین اعتماد و اعتباری را در میان فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و کشور ایجاد کند و فضایی تخصصی برای تعاملات تخصصی تر باشد، تصریح کرد: این نمایشگاه فضایی مبتنی بر رقابت سالم و دانش بنیان و با نگاه کلان به ظرفیت های اقتصادی کشور است.

وی بیان داشت: از آنجا که دولت دوازدهم نیز حوزه IT و ICT  را پیشران اقتصادی و توسعه کشور قلمداد کرده است، می توان به تغییرات بنیادین در این زمینه امیدوار بود.

یارمحمدیان با اشاره به اینکه نگاه مدیریت کلان استان و مدیریت شهری نیز بر همین دیدگاه منطبق است، خاطرنشان کرد: فضای نمایشگاه هایی از این دست می تواند به یاری مدیران استان آمده و علاوه بر معرفی آخرین توانمندی ها، دستاوردها و تازه های هر حوزه، به شناسایی نقاط ضعف و قوت، انعکاس صحیحی از وضعیت موجود و ترسیم واقع نگرانه ای از وضعیت مطلوب بپردازد تا بتوان برای آینده استان و کشور برنامه ریزی های بهتر و قابل تحقق تری داشت.     

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان، بیست و سومین دوره از نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان، امروز میزبان یکصد مشارکت کننده از استان های مختلف کشور است. بدون شک ظرفیت و توان تخصصی هر یک از این مشارکت کنندگان می تواند راهگشای بخشی از این اهداف و برنامه ها باشد.  

کد خبر 328870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.