تجهیز خانه تنیس‌ اصفهان آذرماه به پایان می رسد/ کمبود مربی در بخش مردان

رییس هیأت تنیس‌روی میز استان اصفهان گفت: استانداردسازی خانه تنیس‌روی میز استان اصفهان دهه سوم آذرماه به پایان می‌رسد.

مهدی تکابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد فعالیت‌های هیأت تنیس  روی میز استان اصفهان، اظهار کرد: فعالیت‌های هیأت در سه محور اساسی و به موازات انجام برنامه‌های روتین هیأت می‌چرخد.

وی ادامه داد: جشنواره‌های همگانی استعدادیابی که تا کنون در شهرستان‌های مختلف استان برگزار کرده‌ایم با استقبال زیاد شهروندان روبه‌رو بوده است. از ابتدای سال تا کنون ۱۰ جشنواره همگانی استعدادیابی در شهر اصفهان و شهرستان‌ها برگزار کرده‌ایم و چندین جشنواره دیگر نیز تا پایان امسال در شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد.

تکابی بیان کرد: تعمیر، تجهیز و استاندارسازی خانه تنیس‌روی میز اصفهان با هدف تبدیل خانه تنیس روی میز اصفهان به یکی از سالن‌های برتر تنیس‌روی میز و دریافت گواهینامه فدراسیون جهانی از دیگر برنامه‌های هیأت در سال ۹۶ است.

رییس هیأت تنیس‌روی میز استان اصفهان افزود: استاندارسازی خانه تنیس‌روی میز اصفهان سه ماه است آغاز شده و در مراحل پایانی قرار دارد که پیش‌بینی می‌کنیم طی ۲۰ روز آینده این پروژه به پایان برسد. خانه تنیس‌روی میز اصفهان پروژه فاخر و بزرگی است و سعی ما بر این است تا مراسم افتتاحیه‌ای در خور شأن آن برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به آسیب‌شناسی‌های که انجام داده‌ایم در بخش بانوان مربیان مجرب و خوبی در اختیار داریم اما در بخش آقایان و رده‌های پایه از لحاظ فنی در حوزه مربیان کمبودهایی احساس می‌شود.

تکابی اضافه کرد: جذب مربی متخصص ایرانی در رده‌های پایه و به موازات آن رایزنی و مذاکره  با یک مربی صاحب‌نام خارجی جزء برنامه‌هایی است که در تلاش برای تحقق آن هستیم اما هنوز انجام نشده است.

خاطرات اهالی تنیس‌روی میز اصفهان در سالن تختی زنده می‌شود

رییس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در مورد بازسازی سالن تنیس روی میز ورزشگاه تختی تصریح کرد: سالن تنیس‌روی میز ورزشگاه تختی مکانی نوستالژیک برای خانواده تنیس‌روی میز اصفهان است و ارزش معنوی خاصی دارد که پیشکسوتان تنیس‌روی میز و خود من زمانی‌که بازیکن بودم از آن خاطرات زیادی داریم.

وی افزود: چهار سال است پیگیر تحویل سالن تنیس‌روی میز ورزشگاه تختی هستیم که با پیگیری‌های تیم حقوقی هیأت این مکان در اختیار هیأت تنیس روی میز استان قرار داده شد که البته به صورت مخروبه است و باید بازسازی شود تا مکانی در شأن خانواده تنیس‌روی میز استان اصفهان باشد تا پیشکسوتان و قدیمی‌های تنیس روی میز اصفهان خاطرات خود را در آن زنده کنند.

تکابی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی سالن تنیس‌روی میز ورزشگاه تختی در مرکز شهر و نزدیک بودن به خط مترو در نظر دارم با موافقت هیأت رییسه و شورای عالی سیاستگذاری هیأت تنیس روی میز استان روزها و سانس‌های بهتر را در اختیار بانوان قرار دهیم چراکه دسترسی بانوان و دختران به این مکان راحت‌تر است و بخش اعظمی از ساعات این سالن را به بانوان اختصاص داده شود.

رییس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: قرار است تا ۱۰ روز آینده مراحل قانونی و تغییر و تحول سالن تنیس روی میز ورزشگاه تختی انجام گیرد و به صورت قانونی تحویل هیأت استان  قرار داده شود تا بازسازی آن آغاز شود.

کد خبر 328483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.