پیشرفت ۶۰ درصدی آسفالت معابر اصلی منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی آسفالت معابر اصلی منطقه ۲ در راستای بهبود سیمای شهر و تردد روان شهروندان خبرداد.

محمد کیهانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: آسفالت معابر یکی از نیازها و مطالبات جدی اهالی منطقه ۲ است از همین رو شهرداری اصفهان برای جلب رضایت شهروندان بهترین خدمات را در این راستا ارائه می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا لکه گیری، اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان ها در دستور کار این منطقه قرار گرفته که تاکنون این مهم ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۲ مرحله آسفالت معابر در سطح منطقه اجرا می شود که برای تحقق این مهم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در اصلاح بودجه سعی داریم یک میلیارد تومان دیگر به بودجه آسفالت این منطقه در سال جاری اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای نهضت آسفالت در ۹ محله منطقه ۲ به صورت متوازن و یکسان انجام می شود، افزود: فراهم کردن خدمات رفاهی از جمله آسفالت معابر و زیرساخت هایی که توسط شهرداری ها پایه گذاری می شود، همه و همه به پویایی اقتصاد شهر منجر می شود.

کیهانی در پایان خاطرنشان کرد: از همه شهروندان منطقه ۲ خواهشمندیم اگر احساس می کنند معابر اطراف محل سکونت آنها نیاز به آسفالت دارد نسبت به تهیه استشهاد محلی اقدام کرده تا پس از بازدیدهای لازم و در صورت تأیید نیاز به آسفالت، اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 327969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.