نوید محمدزاده جایزه اش را به زلزله زدگان پیشکش کرد

فلیم سینمایی «بدون تاریخ بدون امضا» دو جایزه هیات داوران فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم براتیسلاوا را از آن خود کرد.

به گزارش ایمنا، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم براتیسلاوا سه شنبه شب در «سینما لومیر» در پایتخت اسلواکی برگزار شد و نوید محمدزاده و وحید جلیلوند دو جایزه مهم این جشنواره را دریافت کردند. در این مراسم حمیدرضا مدد معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش، به دلیل عدم حضور عوامل فیلم در مراسم جوایز این فیلم را دریافت کرد.

در این مراسم وحید جلیلوند جایزه هیات داوران فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم (FIPRESCI) و نوید محمدزاده جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول را دریافت کردند.  

به نقل از ایرنا، نوید محمدزاده در یک پیام تصویری به افراد حاضر در جشن گفت: برای دومین بار است که این جایزه را می گیرم؛ دو سال پیش هم این جایزه را برای بازی در فیلم 'ناهید' گرفتم و ممنوم از فستیوال، دبیر فستیوال و هیات محترم داوران.

وی افزود: وقتی صبح این خبر را شنیدم نمی دانستم خوشحال باشم یا ناراحت زیرا شب قبل در کشورم در منطقه ای که زادگاه من است منطقه ایلام، کرمانشاه و کردستان، زلزله آمد و خیلی از هموطنان و همزبانان من زیر آوار ماندند و کشته شدند. می خواهم این جایزه را به جان باختگان، مال باختگان و بازماندگان این اتفاق تلخ تقدیم کنم.

نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم براتسلاوا از ۹ نوامبر (۱۸ آبان) آغاز شده است و تا روز پنجشنبه ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) ادامه دارد.  

کد خبر 327966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.