اعزام تیم ۳۰ نفری برای اسکان حادثه دیدگان/ آماده دریافت کمک های مردمی هستیم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: دقایقی قبل یک تیم ۳۰ نفری به منظور بهبود اوضاع اسکان حادثه دیدگان به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد ند.

محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه دقایقی قبل تیم ۳۰ نفری از جمعیت هلال احمر اصفهان به مناطق حادثه دیده غرب کشور اعزام شدند، گفت: این تیم تخصصی برای رسیدگی به اوضاع اسکان حادثه دیدگان است.

وی افزود: قرار است تا این تیم به برپایی اردوگاه، نصب چادرهای موقت و همچنین احداث بیمارستان های صحرایی بپردازند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه شهروندان هم می توانند در امر امداد رسانی هلال احمر را یاری کنند، اضافه کرد: مردم می توانند وجوه نقدی خود را به شماره ۹۹۹۹۹ بانک های دولتی واریز کنند. همچنین این افراد می توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۱۴۷ و شماره تلفن  ۳۶۶۱۰۰۴۱ برای ارائه کمک های تخصصی و مواد غذایی مانند آب معدنی و ... نیز ارتباط داشته باشند.  

گفتنی است، پیش از این ۳۲ امدادگر در قالب ۶ آمبولانس و ۶ دستگاه خودروی امدادی به منطقه اعزام شدند. همچنین پنج هزار تخته پتو و یک هزار چادر امدادی به مناطق زلزله زده ارسال شده است. این درحالی است که هنوز گزارشی مبنی بر نیاز به غذا و دارو اعلام نشده است، اما جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای ارسال این اقلام نیز اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر 327651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.