هدف پلیس استفاده حداکثری از فناوری های نوین است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: امروزه کنترل جرایم و اشراف به جغرافیای جرم نیازمند تسلط به تجهیزات متنوع و جدید حفاظتی، پلیسی و ایمنی است و در همین راستا پلیس از فناوری های نوین حداکثر استفاده را خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جهانگیر کریمی در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی فناوری نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، پلیسی، ایمنی و آتش نشانی، اظهار کرد: جلساتی قبل از برگزاری این نمایشگاه داشتیم که بر اساس آن هماهنگی های لازم برای حضور پلیس به عنوان غرفه دار انجام شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه کنترل جرایم و اشراف به جغرافیای جرم نیازمند تسلط به تجهیزات متنوع و جدید حفاظتی، پلیسی و ایمنی است، افزود: البته ممکن است بسیاری از این تکنولوژی ها پیش از این وارداتی بوده باشند که با تلاش متخصصان داخلی بومی سازی شده اند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: این نمایشگاه می تواند اطلاعات کامل و به روز را در اختیار بازدیدکنندگان آن قرار دهد؛ از طرفی دیگر نیز شرکت های حاضر در این نمایشگاه می توانند دستاوردهای خود را به پلیس ارائه داده و در تعاملی دو طرفه از تولیدات آن ها حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال موتورسیکلت برقی در غرفه پلیس به نمایش در آمده که دارای تکنولوژی بسیار بالا است که با سرعت بالا در انجام مأموریت های محوله  می تواند در کاهش آلودگی هوا نیز موثر باشد و موج جرائم را کنترل کند.

کریمی با تاکید بر اینکه هدف پلیس استفاده حداکثری از فناوری های نوین است، گفت: به عنوان مثال سرقت خودرو یکی از شایعه ترین جرایم است که با  بهره گیری از تجهیزات به روز می توان خودروهای سرقتی را ردیابی کرد.

کد خبر 327510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.