آغاز به کار هشتمین نمایشگاه فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، پلیسی، ایمنی و آتش نشانی

عصر امروز هشتمین نمایشگاه تخصصی فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، پلیسی، ایمنی و آتش نشانی و HSE در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایشگاه تخصصی فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، پلیسی، ایمنی و آتش نشانی و HSE از امروز ۲۱ آبانماه تا ۲۴ آبان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اصفهان برپاست.

در این رویداد ۶۵ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران و خوزستان در ۲ سالن نمایشگاهی به وسعت ۳ هزار مترمربع به ارایه آخرین دستاوردها و خدمات خود می پردازند.

همچنین نمایندگان ایرانی برندهای مطرح دنیا از کشورهای اسپانیا، تایوان، انگلستان، ترکیه، آلمان و چین در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه انواع محصولات و خدمات حوزه تجهیزات پلیسی و HSE، حفاظت فیزیکی، نظارت تصویری، حفاظت اسنادی، تجهیزات ارتباطی، ساختمان های هوشمند، تجهیزات رایانه ای، کنترل تردد عمومی و صنعتی، تجهیزات شناسایی، حفاظت پیرامونی، تجهیزات راهنمایی و ترافیکی، اتوماسیون اداری و صنعتی، استاندارد امنیت اطلاعات، هشدار نفوذ و تجهیزات جانبی، سیستم ها و تجهیزات کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، سیستم ها و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، پوشش های ضد حریق، درب ها و تجهیزات ضد دود، صاعقه گیر، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، نجات و امداد، محیط زیست، اورژانس و طب کار، ایمنی و بهداشت صنعتی ارایه خواهد شد.

برگزاری مانورهای عملیاتی و مدیریت بحران به منظور نمایش توانمندی، اقتدار و هماهنگی بین دستگاه های امدادی و انتظامی از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است. همچنین با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، مدیریت حوادث غیرمترقبه استانداری، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سازمان هلال احمر و پایگاه اورژانس، پاویون مشترکی به منظور فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موضوعات ایمنی به شهروندان تدارک دیده شده است.

این نمایشگاه در ساعات بازدید ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان و متخصصان خواهد بود.

کد خبر 327482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.