ساماندهی عمده فروشان خشکبار در قالب ۱۱۴ سوله

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور ساماندهی عمده فروشان خشکبار ۱۱۴ سوله در حال ساخت است تا فروشگاه های عمده فروشی خشکبار از خیابان ولی عصر(عج) و جهاد جمع آوری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی در حاشیه بازدید از پروژه ساماندهی عمده فروشان خشکبار اصفهان اظهار کرد: همان طور که در سال های گذشته میدان مرکزی میوه و تره بار به منظور جمع آوری میدان های فرعی از سطح شهر به وجود آمد و بسیار هم موفق بود این امر در حوزه های دیگر در حال انجام است.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۱۴ سوله برای ساماندهی عمده فروشان خشکبار در حال ساخت است تا فروشگاه های عمده فروشی خشکبار از خیابان ولی عصر(عج) و جهاد جمع آوری شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: این سوله ها در قالب مجتمعی طراحی شده که یک خیابان ۳۰ متری از داخل آن عبور می کند و تریلرها به راحتی می توانند در آن رفت و آمد داشته و به تخلیه بار بپردازند و بر همین اساس مشکلات موجود در زمینه ترافیک شهری نیز مرتفع خواهد شد.

وی افزود: مکانی نیز برای ساماندهی فروشگاه های دوچرخه و موتورسیکلت پیش بینی شده که در مراحل اولیه و مقدماتی است تا عبور و مرور در پیاده رو ها راحت تر شده و مردم از رفاه بیشتری بهره مند شوند.

جوادی به احداث بازار گل و گیاه اشاره و خاطرنشان کرد: فاز اول احداث میدان گل و گیاه نیز آغاز شده تا مشکلات و معضلات موجود در بازار همدانیان برطرف شود البته امیدواریم این مسأله در خصوص ساماندهی دیگر مشاغل مزاحم سطح شهر نیز اجرایی شود.  

کد خبر 326592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.