مانند زینب (س) پیام‌رسان دین خود باشید

شهید فتحی‌پور در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امّت حزب الله و همیشه در صحنه، دنیا احتیاج به پیام رسان دارد و شما کاری را باید بکنید که حضرت زینب (س) کرد که اسلام باز هم در دنیا شناخته شده و شناساندن آن وظیفه شماست.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، شهید «علی فتحی‌پور» سوم تیر ۱۳۴۵ در روستای درگاه از توابع شهرستان آستانه اشرفیه چشم به جهان گشود. وی همواره در تظاهرات و راه‌پیمایی‌ها علیه رژیم پهلوی حضور داشت. شهید فتحی‌پور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه تربیت معلم ثبت‌نام کرد؛ اما با آغاز جنگ تحمیلی تحصیلاتش را رها کرد و عازم جبهه حق علیه باطل شد.

علی فتحی پور، سرانجام، ۲۲ اسفند ۱۳۶۴، در سلیمانیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 
متن وصیت‌نامه‌ای که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم


الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی‌ سبیل اللّه باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند اللّه و اولئک هم الفائزون


آنان‌که ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند آن‌ها را نزد خدا مقام بلندی است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند.


با سلام بر سید الشهدا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و سلام بر امام امت آن یاور محرومان جهان و سلام بر تمامی شهدا اسلام.


  «ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی فیا سیوف خذینی» اگر دین محمد (ص) با کشته شدن من پایدار بماند، پس ای شمشیرها مرا دریابید. اگر قرار است پرچم اسلام و عدالت علی(ع) برکاخ‌های ابر قدرت‌ها افراشته شود و اسلام در قلوب ملت‌های دنیا نفوذ کند و اگر قرار است قدس عزیز آن نخستین قبله مسلمین آزاد گردد.

   
جان هیچ ارزشی ندارد، آری بگذارید ما هم برویم، اسلام در جهان سرافراز گردد. و بدن ما تکه تکه گردد امّا روز عاشورا در صفحات تاریخ محو نگردد، که هرگز نمی‌گردد، ای امّت حزب الله و همیشه در صحنه، امروز دنیا احتیاج به پیام رسان دارد و شما کاری را باید بکنید که حضرت زینب (س) کرد که اسلام باز هم در دنیا شناخته شده و شناساندن آن وظیفه شماست.


و این مسئولیت بسیار سنگین و پر اهمیت است و امّت حزب الله متوجه باشد که دشمن نمی‌آید بلکه در لباس دوست می‌آید و خطرناک است و شناختن آن هم مشکل، دشمن همچون شیطان با هزاران چهره خود را می‌نمایاند، ای امّت شهیدپرور، هشیار مواظب مدارس و دانشگاه‌ها باشید که آینده انقلاب به آنجاها بستگی دارد ای خانواده‌های شهدا اسلام و جامعه به شما افتخار می‌کند که توانستید این گونه فرزندانی را برای اسلام تربیت کنید.

مواظب باشید که نقش شما در جامعه بسیار حساس است و کوچک‌ترین اشتباه متوجه انقلاب می‌شود. اسلام در جهان مظلوم واقع شده است باید برای نجات آن خود را فدا کنید که یک وظیفه است. به امید پیروزی اسلام بر کفر و سلامتی و طول عمر امام عزیز و ظهور هر چه سریع‌تر صاحب الزمان (عج) آن منجی بشریت.»

کد خبر 326576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.