ورودی خیابان آیت الله غفاری بسته می شود/ شهروندان از مسیر جایگزین استفاده کنند

مجری خط دوم قطارشهری اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت‌های عمرانی ساخت ایستگاه‌های این خط گفت: محدودیت‌های ترافیکی اجرای ایستگاه عاشق اصفهانی در مسیر خط دوم قطارشهری اصفهان اعلام شد.

به گزارش ایمنا، سید محسن واعظی‌فر با اشاره به آخرین وضعیت ساخت ایستگاه‌های خط دوم قطارشهری اصفهان اظهارکرد: در حال حاضر فعالیت اجرایی ۳ ایستگاه خط ۲ قطارشهری اصفهان آغاز شده، همچنین مشاور تمام ایستگاه‌های خط ۲  و فاز دوم محاسبات نقشه‌ها انتخاب شده و طی چند ماه آینده فعالیت آن اجرا خواهد شد.

وی در توضیح فعالیت‌های عمرانی این خط تصریح کرد: نخستین ایستگاه خط دوم قطارشهری اصفهان در ابتدای شهرک امام حسین(ع) واقع در خیابان آیت‌الله غفاری شروع می‌شود و دومین ایستگاه آن جنب حرم زینبیه در نظر گرفته شده و ایستگاه سوم آن در چهارراه عاشق اصفهانی ساخته خواهد شد. پس از آن خط دوم تا ایستگاه مدرس نجفی به عنوان شانزدهمین ایستگاه ادامه خواهد یافت.

مجری خط دوم قطارشهری اصفهان با بیان اینکه این خط دارای ۲۴ ایستگاه است که دستور اجرای ۱۶ ایستگاه آن صادر شده، گفت: در حال حاضر ۱۶ ایستگاه در خط دوم قطارشهری اصفهان در دستور کار است و ۸ ایستگاه باقیمانده آن نیز به میدان امام خمینی(ره) خمینی‌شهر منتهی می‌شود.

وی بیان کرد: خط دوم قطارشهری اصفهان از شمال شرق شروع می‌شود و با دور زدن میدان امام(ره)، به میدان امام حسین(ع) و خیابان طالقانی می‌رسد و به غرب اصفهان منتهی می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی اجرای ایستگاه عاشق اصفهانی خط دوم قطارشهری اصفهان

واعظی‌فر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اجرای ایستگاه عاشق اصفهانی خط دوم قطارشهری افزود: فعالیت‌های عمرانی ایستگاه عاشق اصفهانی خط ۲ قطارشهری اصفهان واقع در چهارراه عاشق اصفهانی از زیر زمین آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایستگاه عاشق اصفهانی برخوردی با لوله فاضلاب ۱۶۰۰ اصلی اصفهان از خیابان آیت‌الله غفاری دارد، به منظور جابجایی این لوله، به این نیاز داریم که این مسیر را متوقف کنیم و در مدت یک ماه ورودی خیابان آیت‌الله غفاری شمالی از میدان عاشق بسته خواهد شد.

مجری خط دوم قطارشهری اصفهان درباره مسیر جایگزین این خط خاطرنشان کرد: شهروندان اصفهانی می‌توانند از مسیر میدان جوان به خیابان حرم وارد شوند و از این محور به عنوان مسیر جایگزین این خیابان استفاده کنند.

وی افزود: البته مسیر شمال به جنوب خیابان آیت‌الله غفاری باز است و مسیر از جنوب به شمال واقع در شمال میدان عاشق اصفهانی، به مدت یک ماه بسته خواهد شد.

کد خبر 326481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.