جذب نخبگان هنری برای تحول در گرافیک شهری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم استفاده از گرافیک شهری در زیباسازی شهر گفت: باید با جذب نخبگان هنر، در گرافیک شهری تحول ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  مهدی مقدری در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر اصفهان اظهارکرد: شهرداری باید طبق قانون به تذکرات اعضای شورا پاسخ دهد در حالی که به جز ۲ مورد به بقیه تذکرات پاسخی داده نشده است.
وی با اشاره به کف سازی چهارباغ گفت: این عملیات سوالات زیادی را برای مردم به همراه داشته است و باید پاسخ داد طراحان این عملیات چه تجاربی داشته اند و چرا جداول این پیاده راه بالاتر است و برای معلولان و گذر آب مسیری در نظر گرفته نشده است؟
این عضو شورا با اشاره به گرافیک شهری افزود: با استفاده از گرافیک می توان هویت شهری اصفهان را به تصویر کشید در حالی که اثری از این هنر فاخر شهری را شاهد نیستیم بنابراین باید با جذب نخبگان هنر، در گرافیک شهری تحول ایجاد کرد و مدیرعامل سازمان زیباسازی باید پاسخ گوی این سوالات باشند.
وی با اشاره به لزوم استفاده از انرژی های تجدیدپذیر اضافه کرد: سهم انرژی های تجدید پذیر شهرداری یک درصد از کل مصرف این سازمان است و لازم است بسترهای لازم برای صرفه جویی و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر فراهم شود.
 

کد خبر 326427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.