راهپیمایی ۱۳ آبان در زرین شهر برگزار شد+تصاویر

لنجان_راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و بی‌نظیر مردم و مسئولان شهرستان لنجان برگزار شد و مردم زرین شهر هم‌نوا با مردم دیگر نقاط کشور با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یک بار دیگر شکوه استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و بی‌نظیر مردم و مسئولان شهرستان لنجان برگزار شد و مردم زرین شهر هم‌نوا با مردم دیگر نقاط کشور با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یک بار دیگر شکوه استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند. در این مراسم علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند و با شعارهای «آمریکا اسرائیل این آخرین پیام است»، «سپاه اسلامیان آماده قیام است»، «عزت و سربلندی در سایه اسلام است» خباثت‌های آمریکا را محکوم کردند.

فرماندار شهرستان لنجان در این مراسم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال گفت: ۱۳ آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است که یادآور سه حرکت بزرگ تاریخی، تبعید حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رژیم طاغوت، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام و به شهادت رساندن جمعی از دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران در اعتراض به سلطه گری استکبار جهانی است.

وی افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه ولایتمداری و پایبند بودن به آرمان های انقلاب است و مردم به خوبی نشان دادند ۱۳ آبان تنها مختص دانش آموزان و دانشجویان نیست، بلکه روز ملی استکبار ستیزی است و متعلق به همه اقشار جامعه است.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: باید توجه داشت که امسال با توجه به موضع گیری های اخیر سردمداران استکبار جهانی در خصوص سپاه پاسداران و خلیج فارس، حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بسیار بیشتر از گذشته اهمیت بیشتری برخوردار بود و این حضور حداکثری و سردادن شعارها و فریادهای آزادی خواهی، عدالت طلبی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران در برابر استکبار و زورگویان عالم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

وی ادامه داد: امروز بار دیگر اقتدار ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان به رخ استکبار جهانی کشیده شد چراکه این حضور با شکوه و گستره مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر اقتدار ایران و وفاداری مردم به نظام و انقلاب بود و از سوی دیگر نوعی تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به شمار می آمد که مردم شهرستان لنجان همچون گذشته با حضور خود ولایت پذیری را به نمایش گذاشتند.

در ادامه ناصر حسینی منجزی بخشدار مرکزی شهرستان لنجان گفت: ۱۳ آبان یکی از مهمترین واقعه های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و آرمان های شهدای ۱۳ آبان چه آنهایی که در سال ۵۷ به شهادت رسیدند و چه آنهایی که بعد از تبعید امام خمینی (ره) قیام کردند و به شهادت رسیدند و چه کسانی که انقلابی دیگر را رقم زدند و در فتح لانه جاسوسی شرکت داشتند و به شهادت رسیدند باید ارج نهاده شود.
وی افزود: شهید حسین فهمیده از دیگر حماسه سازان این روز خدا بود و با خون خود درخت انقلاب را سیرآب و درس عشق و دلدادگی را زنده کرد.

رئیس شورای هماهنگی شهرستان لنجان تصریح کرد:باید توجه داشت امام خمینی(ره) فرمودند، آمریکا شیطان بزرگ است، و امروز همه شاهد هستند که آمریکا نقش شیطانی را در منطقه بازی می کند و این مهم برای همگان روشن است.
وی ادامه داد: شیطان اهل فریب بوده و همواره موجب تفرقه می شود و آنچه که مسلم است آمریکا در هر جایی که گام گذاشت، وحدت از بین رفت و زمینه تفرقه را بوجود آورده است.

حسینی منجزی اضافه کرد: امروز آمریکا نقش مهمی در ایجاد ناامنی در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند و عامل بی‌ثباتی در منطقه است و تنها به دنبال سلطه گری در جهان است و ملت ایران همواره در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا ایستادگی خواهد کرد.

وی با اشاره به روز استکبار ستیزی، بیان کرد: استکبارستیزی وظیفه دینی همگان و یکی از بارزترین ویژگی‌ها و آرمان‌ غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا باید توجه داشت سیزدهم آبان یادآور رشادت های ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در مبارزه مستمر با مظاهر استعمار، استبداد و طاغوت‌های زمان است.

بخشدار مرکزی شهرستان لنجان یاداور شد:حضور مردم در مراسم ۱۳ آبان امسال پیام مهم دیگری نیز دارد و آن این است که روسای جمهور آمریکا در قالب عاقل و چه در قالب دیوانه ظاهر شوند برای ملت ایران تفاوتی ندارد چرا که جنایت، آدم کشی و غارت در ذات رژیم‌های فرعون صفت آمریکا بوده و تغییر مهره‌ها تغییری در این خوی ایجاد نمی‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم ایران نه فریب لبخندهای دروغین و وعده‌های پوشالی آمریکا را می‌خورد و نه از فحاشی‌ها و عربده‌کشی‌های آنان هراسی به خود راه می‌دهد، گفت: آینده جهان به دست شما جوانان و نوجوانان رقم می‌خورد به شرطی که ولی‌شناس و دشمن‌شناس باشیم.

کد خبر 326372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدجوادموسوی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام ودرود بر عکاسان گمنام که لحظه لحظه غرور ملی و یوم الله را ثبت می کنند خدا قوت ودرود بر خبرگزاری ایمنا که خوش درخشیدند