بیانیه دانشگاه آزاد اصفهان درباره ۱۳ آبان

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای جامعه دانشگاهی کشور برای شرکت در راهپیمایی یوم ‌الله 13 آبان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به این شرح است:
هم‌اکنون که انقلاب اسلامی ایران چهارمین دهه عمر خود را با صلابت می‌گذراند، همواره تلاش و کوشش‌ مسوولان و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی دست‌یابی هر چه بیشتر و حفظ کیان اسلامی، حاکمیت ملی و استقلال این مرز و بوم بوده است. و این همه دستاورد و از جمله توان بالای بازدارندگی مرهون رشادت‌ها، از جان‌گذشتگی‌ها و فداکاری‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حریم اهل بیت(ع) است که با تفکر مبارزه با استکبار جهانی و نماد آن آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، محقق شده است.
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان سمبل شیطانیت آمریکا و گرامیداشت یوم ا... 13 آبان که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) انقلاب دوم رقم خورده است تذکر و هشداری است به تمام آزادگان جهان و نسل‌های جدید اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان که می‌توان با عزم راسخ دشمن را عقب راند و تسلیم کرد.
اکنون و در دهه چهارم انقلاب اسلامی، رشادت‌های شهیدان مدافع حرم خود نشانگر به ‌ثمر رسیدن آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است و شهادت جوانی 25 ساله همچون شهید محسن حججی خود در امتداد شهادت نوجوانی 13 ساله همچون حسین فهمیده است که همگی امنیت را به عنوان بستر اصلی هر نوع فعالیت و بروز هرگونه قابلیتی برایمان فراهم کردند و باشد که ما قدردان آن باشیم.
آنچه که در شرایط کنونی برای ما ضروری است این است که با الگو گرفتن از دانشجویان خط امام به حفظ وحدت جامعه و پرهیز از دعواهای جناحی و گروهی روی آوریم و نسل جوان ایران را نسبت به بدعهدی‌ها و نیات پلید و شیطانی آمریکا آگاه سازیم.
تقارن 13 آبان و اربعین حسینی(ع) در سال جاری، نشانگر پیوند عمیقی است که میان آرمان‌های انقلاب اسلامی و نهضت حسینی(ع) وجود دارد و هدف‌های هر دو آشکارا نشانگر این است که ظلم ستیزی و ذلت‌ناپذیری جوهره نظامی است که به ابا عبدا...الحسین(ع) تاسی کرده است.
ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به عنوان ملموس‌ترین ثمره علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که مصداق کامل و بارز آن در دنیای امروز، دولت عهدشکن آمریکاست، بر لزوم وحدت ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی تأکید می‌ورزیم و به عنوان نسل برآمده از انقلاب با الگو گرفتن از رشادت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان سال‌های اول انقلاب، برائت خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل اعلام می‌داریم.

کد خبر 326367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.