تیم کارکنان شهرداری اصفهان قهرمان مسابقات بسکتبال کارگران استان شد

تیم کارکنان شهرداری اصفهان با پیروزی مقابل تیم ذوب آهن (ب) قهرمان مسابقات بسکتبال کارگران استان اصفهان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری اصفهان، تیم بسکتبال شهرداری اصفهان با صدرنشینی در گروه خود از مرحله مقدماتی رقابت های بسکتبال کارگران استان اصفهان به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد و پس از پیروزی مقابل تیم ذوب آهن (الف) با نتیجه ۸۹ بر ۶۹ به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافت.


تیم بسکتبال شهرداری اصفهان که با ترکیب علی صفدریان، سعیدخاکی، ابراهیم مرشد، سام جوعطا، حمید محمدی، احمد رضایی، میلاد اعلایی، داوود کیانزاد، یداله مدرس، افشین خدایی، معین ایزدی، پدرام جوانبخت و نوید زندی مقابل حریفان خود صف آرایی می کرد در دیدار نهایی این رقابت ها مقابل بسکتبالیست های تیم ذوب آهن (ب) با نتیجه ۸۸ بر ۶۹ به برتری دست یافت و قهرمان این دوره از رقابت ها شد. تیم های ذوب آهن (ب) و ذوب آهن (الف) نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.


رقابت های بسکتبال کارگران استان اصفهان از ۲۲ مهر سال جاری در سالن مجموعه ورزشی قدس آغاز شد و تا ۹ آبان ادامه داشت. دیدار نهایی این رقابت ها را مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان ، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ، مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و رییس اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان از نزدیک شاهد بودند.

کد خبر 325982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.