هفته فرصت‌های بر باد رفته

تیم‌های اصفهانی در حالی هماهنگ با هم در هفته یازدهم برای دومین هفته متوالی از لیگ برتر در گلزنی ناکام ماندند که موقعیت‌های پُرشماری را روی دروازه حریفان هدر دادند.

به گزارش ایمنا، برای دومین هفته پیاپی از لیگ برتر هیچ‌یک از ۲ تیم اصفهانی موفق به گل زدن نشدند. اصفهانی‌ها در حالی در گلزنی ناکام ماندند که موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه حریفان خلق کردند.

سپاهان پس از آنکه در جریان مسابقه فرصت‌های گلزنی پُرشماری را از دست داد در وقت‌های تلف‌شده مسابقه دروازه خود را به روی پیکان بازشده دید. مهم‌ترین بخت سپاهان برای زدن گل زمانی از دست رفت که طلایی‌پوشان اصفهانی در حوالی دقیقه ۸۸ بازی در ۶ رفت و برگشت موفق به گشودن دروازه پیام نیازمند نشدند.

اما این فقط سپاهان نبود که موقعیت‌های متعددی را در ورزشگاه نقش جهان هدر داد بلکه ذوب‌آهن نیز که ساعتی زودتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتورسازی رفته بود شرایط نسبتاً مشابهی داشت. هرچند کسب تک‌امتیاز دیدار بیرون از خانه برابر تراکتورسازی در ظاهر نتیجه خیلی بدی به حساب نمی‌آید اما سبزپوشان اصفهانی پس از هدر دادن دست‌کم ۹ موقعیت گلزنی و یک مرتبه به لرزه درآوردن تیر دروازه حریف نباید چندان از تقسیم امتیازات با قرمزهای تبریزی رضایت داشته باشند.

کد خبر 325872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.