اجرای ۱۱۲ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون در اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: تاکنون بالغ بر۱۱۲ هزار تن آسفالت به منظور لکه گیری، زیرسازی و روکش معابر اصلی و فرعی مناطق ۱۵ گانه شهری انجام شده است.

ایرج مظفر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ایجاد بسترهای توسعه ای در شهر نیاز به گذراندن پروسه های متعدد دارد که یکی از مهمترین آنها منظر شهری است؛ توجه به سیما و منظر شهری هم از جنبه معماری و زیبایی شناسی و هم از نظر ارتقاء کیفیت رسیدگی به اسباب و اثاثیه شهری در فرایند مدیریت شهری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: وصله های نامتناسب آسفالت علاوه بر نازیبا بودن، تردد عابران پیاده و خودروها را با مشکل مواجه می کند، از این رو آسفالت معابر یکی از موارد مهمی است که تاثیری زیادی در منظر شهری دارد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد: بر همین اساس یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که یک شهرپایدار را از دیگر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت مناسب معابر است.

وی افزود: تأمین نیاز شهروندان، فراهم کردن خدمات رفاهی از جمله آسفالت معابر و اساساً زیرساخت هایی که توسط شهرداری ها پایه گذاری می شود، همه و همه در نهایت به پویایی اقتصاد شهر منجر می شود.

مظفر تصریح کرد: با توجه به این که اصفهان نسبت به سایر شهرهای کشور دست اندازهای بالا و پایین کمتر دارد اما با این وجود مدیریت شهری این کلان شهر امسال همانند سال های گذشته که نهضت های گوناگونی همچون پارکینگ سازی و پیاده روسازی را برای طنین اندازی آهنگ توسعه و عمران اجرا می کرد؛ امسال نیز نهضت آسفالت را آغاز کرده است تا به قولی اصفهانی ها را از دست اندازهای بالا و پایین نجات دهد.

وی با بیان اینکه بیشترین مقدار آسفالت طی ۷ ماه گذشته به ترتیب مربوط به منطقه ۱۲ با ۱۴۳ هزار مترمربع، منطقه ۱۴ با ۱۳۹ هزار مترمربع و منطقه ۱۵ با ۱۰۳  هزار مترمربع است، خاطرنشان کرد: بر طبق آمار از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، بالغ بر۱۱۲ هزار تن آسفالت در قالب حدود ۹۸۰ هزار مترمربع آسفالت شامل روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، لکه گیری با دستگاه آسفالت تراشی، زیر سازی و آسفالت معابر در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان انجام شده است.  

کد خبر 325385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.