لزوم توجه به شفاف سازی در مدیریت شهری/ وضعیت پارکینگ مطب پزشکان مشخص شود

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شفاف سازی و اتاق شیشه ای یکی از شعار های شورای اسلامی شهر اصفهان بود که باید نسبت به آن توجه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی در دهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از شعارهای اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر در انتخابات شفاف سازی و اتاق شیشه ای بود ازهمین رو به خود و بقیه همکاران تذکرمی دهم همانطور که تاکنون این مسأله را پیگیری کردید تا حصول نتیجه از پای ننشینید.

وی ادامه داد: در راستای شعار خود، به شهرداری مرکزی و معاونت های آن، مدیران مناطق و سازمان های وابسته تذکر می دهم با در نظر گرفتن قانون، شهروندان را از بلاتکلیفی و سردرگمی در ارتباط با شهرداری نجات دهند که مصادیق زیادی در این زمینه وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: یکی از مصادیق در ارتباط با مطب پزشکان است چراکه طبق ماده واحده قانون مصوبه سال ۱۳۶۶، احداث مطب پزشکان در ساختمان های تجاری و مسکونی، ملکی و اجاره ای بلامانع است و به موجب بند آخر ماده ۵۵ قانون شهرداریها، احداث کردن مطب در محل مسکونی از نظر قانون مانعی وجود نداشته و تجاری محسوب نمی شود.

وی افزود: بر اساس دادنامه ۵۷۶ مورخه ۱۴ مهرماه ۷۱ هیأت عمومی دیوان عالی کشور که در مقام وحدت رویه ایجاد شده واحد تجاری که محل احداث مطب پزشکان و معالجه بیماران قرار می گیرد تجاری محسوب نمی شود اما پارکنیگ مناسبی برای مطب پزشکان برای انجام خدمات درمانی در شهر وجود نداشته و وحدت رویه ای در این خصوص وجود ندارد که دست اندرکاران  نسبت به این امر باید توجه ویژه ای به خرج دهند.

کد خبر 325380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.