ضرورت توجه به پدافند غیرعامل احساس می شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر ضرورت پدافند غیرعامل برکسی پوشیده نیست چراکه کشور ما در عرصه های داخلی و بین المللی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمد زندآور در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروزه ضرورت اجرای پدافند غیرعامل برکسی پوشیده نیست چراکه در حال حاضر کشور ما نسبت به سال های گذشته در عرصه های داخلی و بین المللی از حساسیت ویژه ای برخوردار است بنابراین باید توجه ویژه ای به پدافند غیرعامل داشته باشیم.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی و ایجاد باور علمی در خصوص ضرورت به کارگیری اصول پدافند غیر عامل برای جلوگیری از اقدامات خصمانه و کاهش خسارات بلایای طبیعی و غیرطبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی یکی از موضوعات بنیادین است که وسعت و گسترش آن کلیه زیرساخت ها و مراکز حیاتی را در هر کشوری در بر می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر  اصفهان عنوان کرد: برنامه ریزی و ساماندهی همه جانبه در موضوع دفاع غیرعامل در حوزه های مختلف کالبدی، سایبری، زیستی و فرهنگی در راستای سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل به منظور صیانت از منابع و ذخایر ملی، استانی و شهری از جمله وظایف مدیران و دست  اندرکاران به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: اینجانب با عنایت به فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل با شعار (پدافند غیرعامل، حصول اطمینان و مصونیت و آمادگی کشور)، ضمن تبریک این مناسبت به کلیه آحاد جامعه، صاحب نظران، پژوهشگران و کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی انتظار دارم با تکیه بر شعار سال، با عزمی راسخ، اهداف و برنامه های پدافند غیر عامل را در دستور کار قرار دهند و بیش از گذشته  نسبت به آن اهتمام ورزند.  

کد خبر 325364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.