۳ ورزشگاه در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان احداث می شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از احداث ۳ ورزشگاه ارزنان، عمان سامانی و امام خمینی(ره) در این منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر طراحی این ورزشگاه ها به اتمام رسیده و در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار قرار دارد.

علی شمسی درگفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امسال در منطقه ۱۴ساخت ۳ ورزشگاه سرپوشیده پیش بینی شده که یکی از آنها در محله امام خمینی(ره) احداث می شود و هم اکنون در حال تعیین پیمانکار آن هستیم.

وی ادامه داد: ورزشگاه دیگر با عنوان «ورزشگاه ارزنان» در محله ارزنان است که توافقات زمین با مالک انجام شده و به زودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اضافه کرد: در محله عمان سامانی که یکی از محله های پر تراکم جمعیتی است، توافق زمین ساخت یک ورزشگاه با مالکان انجام شده و به زودی پیمانکار آن مشخص خواهد شد.

شمس در ادامه به اقدامات فرهنگی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در منطقه ۱۴ سرانه فرهنگی و زیرساخت های آن بسیار پایین است.

وی خاطرنشان کرد: در محله ابوریحان کلنگ احداث یک فرهنگسرا و مسجد به زمین زده شده که امسال عملیات اجرایی آن آغاز و در سال ۹۷ تحویل داده می شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهارکرد: در محله سودان نیز محل هایی برای احداث مراکز فرهنگی مشخص و به کمیسیون ماده ۵ پیشنهاد شده که به محض موافقت و تایید، ساخت آنها را آغاز خواهیم کرد.

وی به سرانه فضای سبز موجود در این منطقه اشاره و تصریح کرد: سرانه فضای سبز منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ۷ مترمربع است که برای جبران بخشی از کسری سرانه، در صحرای سودان یک سوم قطعه زمین ۲۷ هکتاری به فضای سبز تبدیل می شود تا اهالی محله سودان و خیابان عمان سامانی نیز از فضای سبز بهره مند شوند.  

کد خبر 324689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.