حضور مادر لیلا حاتمی در فیلم جدید حمید نعمت اله

کارگردان «رگ خواب » فیلم جدیدش را که به مرحله صداگذاری رسیده باحضور زهرا خوشکام، همسر علی حاتمی می سازد.

به گزارش ایمنا، «شعله ور» فیلم جدید حمید نعمت اله در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. زهرا خوشکام یا زهرا حاتمی، همسر مرحوم علی حاتمی در فیلم جدید نعمت اله بازی کرده است. او بعد از سال ها دوری از سینما در سال ۹۴ با بازی در فیلم «در دنیای تو ساعت چند است» ساخته صفی یزدانیان در کنار دختر و دامادش به ایفای نقش پرداخت و در حال حاضر در فلیم جدید نعمت اله حضور دارد.  

زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینمای ایران در سال ۱۳۲۶ در اصفهان متولد شده است. او قبل از انقلاب در فیلم های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است. در آبان‌ماه ۱۳۵۰، خبری عجیب محافل سینمایی ایران را تکان داد و آن خبر، خبرِ ازدواج علی حاتمی جوان‌ترین و کم‌سن‌وسال‌ترین کارگردان و سناریست سینمای فارسی که در آن روزها با ساختن اولین فیلم‌های ریتمیک و موزیکال سینمای ایران، یعنی حسن کچل و باباشمل راهی تازه در سینمای ایران گشوده بود، با «زری خوشکام» ستاره‌ای که خیلی زود در سینما درخشید و در فیلم‌های متعددی شرکت جست، بود. خبری که نخست به‌صورت شایعه مطرح شد اما صحت آن خیلی زود آشکار شد. پس از این ازدواج، برای مدتی حدود سه ماه رسانه‌ها خبر موثقی از زهرا خوشکام و علی حاتمی نداشتند تا اینکه سه ماه بعد و در بهمن‌ماه ۱۳۵۰، علی حاتمی طی مصاحبه‌ای با مجلهٔ اطلاعات هفتگی (شماره ۱۵۷۲) خبر ازدواجش با زهرا خوشکام را تأیید کرد.  

زهرا خوشکام در تازه ترین اثر سینمایی خود در فیلم «شعله ور» حضور دارد. سایر بازیگران این مجموعه امین حیایی، دارا حیایی و پانته آ مهدی نیا هستند.  

«شعله ور» در جشنواره فیلم فجر امسال اکران خواهد شد./

کد خبر 324484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.