انتقاد به روحانی به دلیل عدم معرفی وزیر زن تا همیشه باقی می‌ماند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه انتقاد به روحانی به دلیل عدم معرفی وزیر زن تا همیشه باقی می‌ماند، گفت: متاسفانه به زنان حتی فرصت حضور در عرصه رقابت و نشان دادن توانمندی‌ها و برنامه‌هایشان داده نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از خانه ملت. سهیلا جلودارزاده با انتقاد از عدم معرفی وزیر زن در حالی که پرونده کابینه دولت دوازدهم در حال بسته شدن است، گفت:  اگرچه باید از رئیس‌جمهور برای جا دادن به 3 بانو در پست‌های مختلف هیات دولت تشکر کرد؛ اما این انتقاد که در دولت یازدهم و دوازهم حتی یک وزیر زن هم  معرفی نشد، همچنان باقی خواهد ماند. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه قرار بود در دولت دوازدهم پیشرفت را تجربه کرده و در گذشته نمانیم، افزود: بانوان بسیاری توانمندی سکان‌داری وزراتخانه‌های مختلف داشتند؛ اما مشاوران شما چشمان خود را بر روی این همه توانمندی بستند.

عضو فراکسیون زنان مجلس بیان کرد: اگرچه یک خانم در عرصه این رقابت باید با رقبای قدری رقابت کند؛ اما به‌یقین بانوان بسیاری وجود دارند که از برخی وزرای فعلی توانمندتر بوده و می‌توانستند مفیدتر واقع شوند با این وجود متاسفانه حتی به آن‌ها فرصت رقابت و نشان دادن توانمندی‌های‌شان داده نشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دولت دوازدهم ملاحظات و شرایط سختی تحمیل شده که باید آن‌ها را رعایت کند، ادامه داد: همان طور که نگاه مجلس در 40 سال گذشته به دولت‌ها توأم با عفو و بخشش بوده است می‌تواند از نادیده گرفتن حقوق زنان در بخش مدیریت کلان کشور، به شرط انتخاب و انتصاب زنانی در راس معاونت‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف چشم پوشی کند.

کد خبر 324413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.