پاشایی: پارس جنوبی به دنبال قهرمانی نیست/ می‌خواهیم حالا حالاها نبازیم

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: هدفمان این است که حالا حالاها نبازیم و هدفمان قهرمانی نیست و به دنبال بهترین رتبه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین پاشایی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته دهم لیگ برتر اظهار کرد: مهدی تارتار سرمربی تیم به دلیل اینکه امروز باید در مراسم یادبود پدرش در تهران شرکت می‌کرد با اتومبیل شخصی به اصفهان آمد و به این نشست نرسید که از این بابت از خبرنگاران اصفهانی عذرخواهی می‌کنیم.

وی در مورد بازی با ذوب‌آهن افزود: هر ۲ تیم نشان داده‌اند که از تیم‌های خوب و قدرتمند لیگ امسال هستند و فکر می‌کنم فردا بازی با کیفیتی شاهد خواهیم بود. همانطور که از ابتدای فصل نشان دادیم، پارس جنوبی تیمی قابل احترام و با کیفیت است و تا الان خوب نتیجه گرفته‌ایم. ذوب‌آهن نیز از نظر ساختاری و مدیریت قوی، مربیان فهیم و بازیکنان با کیفیت زیبنده نام باشگاه است و فکر می‌کنم بازی جذابی پیش رو داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم ولی در هفته‌های اخیر چند بازیکن تیم را به دلیل مصدمیت در اختیار نداشتیم و در دیدار با ذوب‌آهن هم حامد نورمحمدی و علی دشتی به بازی فردا نمی‌رسند و در مورد سایر مصدومان هم منتظر اظهارنظر پزشک تیم هستیم.

پاشایی در مورد شکست‌ناپذیری تیمش در ۹ هفته گذشته لیگ برتر و اینکه فکر می‌کند خط دفاعی مستحکم تیمش مقابل مهاجمان ذوب‌آهن چه عملکردی داشته باشد، بیان داشت: در طول هفته و در تمرینات روی نقاط قوت ذوب‌آهن کار کرده‌ایم. این تیم مهاجمان با کیفیتی دارد. ساختار دفاعی خوبی داریم و خوشبختانه امسال از نظر هجومی هم تیم با کیفیتی داریم. هدفمان این است که حالا حالاها نبازیم و هدفمان قهرمانی نیست و به دنبال بهترین رتبه هستیم. اگر بهترین رتبه قهرمانی باشد ایده‌آل ما است ولی از الان برای قهرمانی نمی‌جنگیم. امیدوارم امسال نتیجه خوب و ایده‌آلی بگیریم.

کد خبر 324075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.