وضعیت فضاهای آموزشی رضایت بخش نیست

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با تشکل های فرهنگیان گفت: وضعیت فعلی فضاهای آموزشی رضایت بخش نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی اظهارکرد: تشکل ها اگرچه ازگرایش های سیاسی مختلف هستند اما دغدغه مشترک همه آنها حل مشکلات موجود آموزش و پرورش است.

وی افزود: مهارت، معیشت و انگیزه کافی از جمله مسائل فرهنگیان است که همه دلسوزان آموزش و پرورش برای حل آن تلاش می کنند. بطحایی با اشاره به وضع موجود فضاهای آموزشی تصریح کرد: وضعیت فعلی فضاهای آموزشی رضایت بخش نیست و نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی برای ایمن سازی است.

وزیرآموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تشکل های فرهنگیان حسگرهای مطمئنی هستند که آنچه از دید مدیران پنهان است در اختیار آنها قرار می دهند. وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت با این پیشینه باید وضعیتی به مراتب بهتر از وضع موجود داشته باشد و با توجه به امکانات و مقدورات به آرزوها نزدیک شد.

بطحایی اظهار کرد: نقادی و ارائه پیشنهادات باید در دستور کار تشکل های فرهنگیان قرار گیرد و طرح های در دست اقدام آموزش و پرورش نیز درجلسات تشکل ها مورد بحث و بررسی واقع شود و در نهایت ایده های جدیدی توسط تشکل ها ارائه شود.

وی تشکل های فرهنگیان را حلقه ارتباط بین صف و ستاد دانست و عنوان کرد: ممکن است برخی تشکل ها موافق یا مخالف دولت باشند اما آنچه مهم است، همفکری و همگرایی همه تشکل ها برای ارائه راه حل هایی در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش است. وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت تداوم و استمرار نشست ها هردو ماه یک بار و بهره مندی بیشتری از نگاه نقادانه تشکل ها تاکید کرد.

کد خبر 324009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.