کارستانی‌ها با «مادر زمین» و «پنبه تا آتش» به اصفهان می‌آیند

نشست نقد و بررسی دو مستند از مجموعه مستند های کارستان، با حضور کارگردانان این آثار، ۲۴ مهر ماه در پردیس سینمایی چهارباغ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، مجموعه مستندهای «کارستان» با مشاورۀ رخشان بنی‌اعتماد و تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب، با هدف روایت تصویری زندگی کارآفرینان ایرانی از سوی بخش خصوصی تهیه و تولید شده است. «مادر زمین» و «پنبه تا آتش» دو فیلم از مجموعه مستندهای این مجموعه است که از ۱۱ مردادماه اکران خود را در سینماهای گروه «هنر و تجربه» آغاز کرده.

مستند «مادر زمین» به کارگردانی مهناز افضلی نگاهی به زندگی و کارِ مشترک هایده شیرزادی و همسرش ادموند لمپگز و تلاش آن‌ها برای قطع کامل دفن زباله‌های شهری و تبدیل پسماند به بیوکمپوست و تولید کود آلی برای کشاورزی ارگانیک دارد و مستند «پنبه تا آتش» اثر بهرام عظیم پور، زندگی علی‌اصغر حاجی‌بابا صنعتگر نخبه کشور را روایت می‌کند؛ کسی که کار کردن را از دوران کودکی و با لحاف‌دوزی آغاز کرد و در مسیر پر ماجرای زندگی توانست راه کسب‌وکار مستقل خود را در صنعت باز کند.

مهناز افضلی و بهرام عظیم پور، ۲۴ مهر ماه، برای شرکت در نشست نقد و بررسی این دو مستند به اصفهان می آیند.

علاقمندان برای شرکت در نشست نقد و بررسی «مادر زمین» و «پنبه تا آتش» می توانند با تهیۀ بلیت از سایت سینما تیکت، دوشنبه ۲۴ مهر ماه رأس ساعت ۱۷:۰۰ به پردیس سینمایی چهارباغ مراجعه کنند. /

کد خبر 323426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.