تیم های لیگ برتر هندبال دچار افت شده اند

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: برای پشتوانه‌سازی در هندبال ایران باید کارهای اساسی زیادی صورت گیرد و حضور هشت تیم در لیگ برتر تبلور هندبال ایران نیست.

سید محمد موسوی بعد از باخت مقابل تیم سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر هندبال به خبرنگار ایمنا گفت: مس کرمان یک تیم بسیار جوان است و بازیکنان ما تجربه لازم را ندارند. با این اوضاع در نیمه اول توانستیم پا به پای سپاهان بازی کنیم.

وی ادامه داد: با این حال در کل زمان ۶۰ دقیقه بازی بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و این موضوع به بی‌تجربگی بازیکنان ما بر می گردد و این  موضوع باعث شد سپاهانی ها از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

سرمربی تیم مس کرمان با توجه به حضور ۲ تیم ریشه‌دار سپاهان و مس کرمان، در مورد شرایط لیگ امسال گفت: تیم ها در لیگ امسال دچار افت محسوسی شده اند و در لیگ امسال هشت تیم بیشتر حضور ندارند. برای مثال مس کرمان یک تیم کاملاً بومی و جوان است و تعداد بازیکن شاخصش کم است.

وی افزود: برای پشتوانه‌سازی در هندبال ایران باید کارهای اساسی زیادی صورت گیرد و حضور هشت تیم در لیگ برتر تبلور هندبال ایران نیست و این موضوع به تیم ملی کشورمان نیز  ضربه می زند.

کد خبر 323126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.