۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
«گمشدگان» در قاب نقد

شب گذشته رضا کریمی و احسان جوانمرد کارگردان و نویسنده سریال «گمشدگان» در «قاب نقد» محمد تقی فهیم و پوریا ذولفقاری نشستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، برنامه «قاب نقد» که مدت ها پخش آن متوقف شده بود با اجرای داریوش کاردان برای نقد آثار تولید شده در صدا و سیما از شبکه دو آغاز به کار کرده است. این برنامه به تهیه کنندگی مجید نادری و یونس قاسمی سه شنبه ها حوالی ساعت ۲۳:۱۰ از شبکه یک پخش می شود.

سریال «گمشدگان» که به تازگی از تلویزیون پخش شده است با حضور کارگردان، نویسنده و تهیه کننده فیلم در قاب نقد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.  

سریال ۳۰ قسمتی «گمشدگان» که با بازی پژمان بازغی، شقایق فراهانی، افسانه بایگان و روشنک گرامی از چهاردهم مرداد ۹۶ روی آنتن شبکه دو سیما رفت به تبعات اعتیاد و تاثیرات آن بر خانواده پرداخت و ضمن روایت زندگی دختری به نام ترنج، قصه های متعددی از آدم های مختلف را نمایش داد که برای مدتی کوتاه وارد زندگی ترنج شدند و بر او تاثیر گذاشتند.

محمدتقی فهیم ضمن تقدیر از سازندگان فیلم اظهار کرد که بعد از مدت ها شاهد سریالی بودیم که آمار مخاطبان صدا و سیما را بالا برده است. او در کنار تعریف از فیلم در مورد شکاف های ساختاری فیلمنامه در سیر پیشرفت داستان و انتخاب بازیگر نقش اول فیلم انتقادهایی را مطرح کرد.  

نویسنده فیلم ضمن دفاع از فیلمنامه خود از مدیران شبکه دو برای ساختارشکنی و همراهی با گروه «گمشدگان» برای نشان دادن معضلات اجتماعی تشکر کرد./

کد خبر 322912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.