هدیه هنگفتی که رو هوا زدند/ فصل مدال‌آوری بانوان + تصاویر

عناوین صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (دوشنبه) ۱۷ مهر را می‌توانید در ایمنا مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا، روزنامه شوت امروز به شایعه پاداش ۸۵ میلیون تومانی که قرار بوده یک شخص به بازیکنان پرسپولیس بدهد ولی طبق شنیده‌ها این پول بین سه مدیر ارشد این باشگاه تقسیم شده، پرداخته است و روزنامه هدف ادعای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد تلاش برای تعلیق محرومیت طارمی را وعده ناباورانه طاهری نامیده است.

روزنامه گل به سراغ حسین هدایتی (معروف به عابر بانک فوتبال) رفته و حواشی این روزهای پیرامون او در پرونده جدایی مهدی طارمی از ریزه اسپور و سرنوشت پولی که این بازیکن برای جلب رضایت باشگاه تُرک از هدایتی گرفته را واکاوی کرده است.

ایران ورزشی با تیتر «فصل مدال‌آوری بانوان» به موفقیت‌های اخیر بانوان ورزشکار کشورمان در رشته‌های مختلف پرداخته و ضمیمه ورزشی روزنامه همشهری با عکس جالبی از کارلوس کی‌روش در تمرین تیم ملی نظر او در مورد میزان آمادگی تیم ملی در برابر حریفان تدارکاتی را روی جلد برده است.

روزنامه پیروزی هنوز در حال تکذیب ماجرای شب‌نشینی چند بازیکن این تیم در دبی و بهانه تراشیدن برای این اتفاق از زبان ارکان مختلف این باشگاه است و استقلال جوان از قول محمود فکری، مشکل استقلال را مدیرعامل و هیأت مدیره این باشگاه دانسته است.

آخرین وضعیت مصدومیت عزت‌الله پورقاز سوژه امروز صدای سپاهان بوده و و ابرار ورزشی هم «کی‌روش نامزد کسب عنوان بهترین مربی سال جهان در رده ملی» را به عنوان تیتر یک برگزیده است.

کد خبر 322590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.