بررسی بهترین فیلم مستند جشنوارۀ حسنات در کارگاه تخصصی نقد فیلم

پنجمین کارگاه تخصصی نقد فیلم های برگزیدۀ جشنوارۀ حسنات با موضوع بررسی فیلم مستند «راه بی عبور» ۱۳ مهر ماه در کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، دبیرخانۀ جشنوارۀ فیلم کوتاه حسنات با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و دفتر تخصصی سینما، کارگاه های تخصصی نقد فیلم را با موضوع آثار برگزیدۀ جشنوارۀ حسنات برگزار کرده است. این برنامه که از ۱۶ شهریور ماه آغاز شده و جلسات آن پنجشنبۀ هر هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن کنفرانس کتابخانۀ مرکزی شهردای اصفهان برپا می شود، در پنجمین برنامۀ خود به نقد و بررسی مستند «راه بی عبور» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا حافظی اختصاص دارد.

این مستند که در جشنوارۀ سینما حقیقت در سه رشته نامزد دریافت جایزه شده بود و در جشنوارۀ فیلم کوتاه حسنات نیز به عنوان بهترین فیلم مستند برگزیده شد، تلاش های صادقانه و بی توقع یک معلم را برای فراهم آوردن امکانات تحصیلی برای بچه های برخی از عشایر کشورمان به تصویر می کشد.

گفتنی است، فریدون خسروی، نویسنده، بازیگر، پژوهشگر و کارگردان، به عنوان مجری_کارشناس در این کارگاه حضور دارد.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه می توانند پس از ثبت نام از طریق سایت حسنات، پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه، رأس ساعت ۱۶ به سالن کنفرانس کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 321825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.