نمایشگاه «حدیث خوبان» تا پایان ماه صفر برپاست

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان از برگزاری نمایشگاه «حدیث خوبان» در سالن شمع گلستان شهدای اصفهان خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا پایان ماه صفر برپاست.

سید علی معرک نژاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا افزود: در ایام محرم و صفر و تلاقی آن با ایام دفاع مقدس، نمایشگاهی در سالن شمع گلستان شهدا با عنوان نمایشگاه «حدیث خوبان» برگزار شده تا یادمانی برای مسافران تخت فولاد و سرداران شهید استان اصفهان باشد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ۲ تالار مجزا در قالب های مختلف شامل: تابلو نوشته، فیلم، عکس و کلیپ های کوتاه و جذاب در فضایی تأثیر گذار به معرفی مفاخر مدفون در تخت فولاد و سرداران شهید می پردازد.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تسهیلات ویژه ای برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در نمایشگاه حدیث خوبان تکایای تخت فولاد به صورت سه بعدی به نمایش گذاشته می شود؛ همچنین نرم افزار و اپلیکیشن تخت فولاد بر روی گوشی های تلفن همراه بازدیدکنندگان نصب می شود.

وی برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی را از دیگر بخش های نمایشگاه حدیث خوبان برشمرد و گفت: در این نمایشگاه امکان ثبت نام برای تورهای تخت فولاد گردی مهیا شده است.

معرک نژاد اعلام کرد: این نمایشگاه ۲ روز در هفته  تا پایان ماه صفر روزهای پنجشنبه ساعت ۱۸ تا ۲۴ و روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در محل گلستان شهدا پذیرای شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما از برگزاری برنامه های مذهبی، رویکردی مشارکتی جهت مهیا کردن فضایی برای گروه های فرهنگی و مذهبی شهر است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان یادآور شد: همزمان با دهه دوم ماه محرم، ویژه نامه های مذهبی در تکیه بروجردی ها روبروی مقبره بانو امین برگزار می شود.

کد خبر 321814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.