«امیرحسین افراسیابی» به اصفهان می‌آید

آیین رونمایی از جدیدترین مجموعه شعر «امیرحسین افراسیابی» همراه با پخش مستندی از زندگی شعری وی با حضور این شاعر برجسته، ۱۱ مهر ماه در موسسۀ فرهنگی هنری رویش مهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، امیرحسین افراسیابی متولد سال ۱۳۱۳ است. این شاعر که از جمله اعضای «جنگ ادبی» اصفهان در دهۀ چهل و پنجاه بود، نخستین مجموعه شعر خود با نام «حرف های پاییزی» در سال ۱۳۴۸ منتشر کرد. «ایستگاه»، «بر عرض راه»، «تا ایستگاه بعدی»، «آواز شگفت یک شاید» (گزیده شعرها)، «عشق وقت نمی‌شناسد» و «و خانه ای که خانۀ ما نیست» از دیگر مجموعه شعر های اوست که در سال‌های گذشته وارد بازار نشر شده است. افراسیابی سالهاست در هلند زندگی می کند و اشعاری نیز به زبان هلندی سروده.

این شاعر برجسته ۱۱ مهر ماه برای رونمایی از جدیدترین مجموعه شعر خود با نام «بعد از هفتاد و سه پروانه» به اصفهان می آید و جشن امضای آثار او نیز در این مراسم برگزار می شود.

گفتنی است، مستند «چمدان خانۀ من است» که به پژوهش و تحقیق حامد قصری، در مورد زندگی شعری «امیر حسین افراسیابی» ساخته شده نیز در این مراسم نمایش داده می شود.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند سه شنبه ۱۱ مهر ماه، رأس ساعت ۱۸:۰۰ به موسسۀ فرهنگی هنری رویش مهر واقع در اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهار راه نظر به سمت سی وسه پل، کوچه مجید پورمعراج (شماره۱۶) پلاک ۱۰، مراجعه کنند. /

کد خبر 321606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.