حوزه کاری وزارت ارشاد متکثر و سنگین است

وزیر ارشاد گفت: مجموع فعالیت های متکثری بر عهده این وزارت است که در مجموع کار سنگینی را ایجاب می کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از  دفتر امام جمعه اصفهان وزیر ارشاد با امام جمعه اصفهان دیدار کرد در این دیدار  آیت الله طباطبایی سید یوسف طباطبائی نژاد با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) اظهار کرد: برنامه های مختلفی به عهده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که بیشتر جنبه دینی و مذهبی دارد و شما نیز دلسوز انقلاب اسلامی و اسلام هستید.

نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به برنامه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رهنمودهای لازم را در این خصوص ارائه نمود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه های کاری متعددی دارد که برنامه های ما در چارچوب آن تعریف می شود.

سید عیاس صالحی خاطرنشان کرد: در حوزه دین معاونت قرآن و عترت وزارت، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان حج و زیارت، کانون های فرهنگی هنری مساجد، در حوزه فرهنگ کتاب و ادبیات، نهاد کتابخانه های عمومی، شورای فرهنگ عمومی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، در حوزه رسانه خبرگزاری ایرنا، حوزه فضای مجازی، رسانه های دیجیتال و… فعالیت داریم.

وی افزود: حوزه پژوهش های فرهنگی که در پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات است، آموزشگاه فرهنگی که موسسه آموزشی علمی کاربردی فرهنگ و هنر است و حوزه فعالیت های خارج از کشور که سازمان فرهنگ و ارتباطات است و بحث بیمه هنرمندان، موسسات تک منظوره و چند منظوره فرهنگی هنری و شورای ارزشیابی هنرمندان است و در مجموع فعالیت های متکثری بر عهده این وزارت است که در مجموع کار سنگینی ایجاب می کند.

کد خبر 321513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.