شرایط ثبت نام در رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته اعلام شد

امکان ثبت نام در رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دارای ظرفیت فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به درخواست بسیاری از متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام در تعدادی از رشته های واحدهای دانشگاهی خارج از استان تهران که ظرفیت این رشته در استان تکمیل شده فراهم شد. 
متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 
همچنین امکان ثبت نام در سایر رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که تاکنون ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل نشده است ادامه دارد . 
امکان ثبت نام در سایر رشته - محل ها خارج از لیست اعلام شده که ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل شده در این نیمسال فراهم نیست. 
شرایط ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال دوم ۹۷-۹۶ اطلاع رسانی خواهد شد. 
حقوق در واحدهای ارومیه، رشت، خمینی شهر؛ روانشناسی در واحدهای قم ، خمینی شهر ، خوراسگان (اصفهان)، رشت، کرج؛ حسابداری در واحدهای کرج، خوراسگان (اصفهان)؛ مهندسی پزشکی در واحدهای مشهد، رشت رشته و محل هایب هستند که در مقطع کارشناسی پیوسته ظرفیت ثبت نام آنان افزایش یافته است. 

کد خبر 321511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.