«تله ویو» بستری پویا برای برقراری ارتباط شفاف مدیریت شهری با شهروندان

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به پخش زنده جلسه علنی شورا از طریق تلویزیون اینترنتی تله ویو و سایر شبکه های مجازی گفت: یک بستر خوب و پویایی را در اختیار اعضای شورا و مدیران شهری قرار داده ایم تا زمینه اعتماد بین مدیریت شهری و شهروندان برقرار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی نباتی نژاد در مصاحبه تلفنی با برنامه "اینجااصفهان" اظهارکرد: یکی از دغدغه های مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان، شفاف سازی امور است.

وی با اشاره به اینکه درگذشته به موضوع شفاف سازی توجه ویژه ای می شد، عنوان کرد: از همین رو در حوزه های مختلف شهری برای تحقق شفاف سازی تلاش های بسیاری انجام شد و خوشبختانه این تلاشها به ثمر نشست.

نباتی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه بخشی از خدمات در شهرداری اصفهان به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه میشود، گفت: در حوزه شهرسازی که همواره یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان و مدیران شهری بود، نرم افزار شهرسازی برای شفاف سازی این حوزه مستقر شد.

نبانی نژاد با بیان اینکه در حوزه اطلاع رسانی نیز نیازمند ایجاد زمینه برای ارتباط شهروندان با مدیران شهری بودیم، عنوان کرد: در این راستا شهرداری و روابط عمومی شهرداری اصفهان سعی کرد تا از فضای مجازی برای راحت صحبت کردن و انتقال نظرات مدیران شهری، شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با شهروندان استفاده کند. 

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های وسیعی که در حوزه روابط عمومی شهرداری انجام شد، مطالعات و طراحی تلویزیون و رادیو اینترنتی بررسی و راه اندازی شد، تاکید کرد: اکنون نیز تلویزیون اینترنتی با عنوان «تله ویو» راه اندازی شد که از این طریق برنامه های مختلف شهرداری به صورت زنده پخش می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اظهار کرد: هفته گذشته نیز درخواستی از مجموعه شورای شهر مطرح شد که جلسات علنی شورای شهر اصفهان به صورت زنده پخش شود از همین رو یکشنبه هفته جاری ششمین جلسه علنی شورای اصفهان به صورت زنده از طریق تلویزیون اینترنتی تله ویو و اینستاگرام پخش شد.

نباتی نژاد اضافه کرد: در روز یکشنبه بیش از ۱۸۰۰ نفر، برنامه جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تماشا کردند و پیش بینی می شود هفته های آینده تعداد بیننده ها افزایش یابد.

وی افزود: ظرفیت های دیگری نیز در اختیار شهرداری است که برای اعضای شورای شهر نیز پیش بینی شده بر این اساس روزهای یکشنبه به مدت ۴۵ دقیقه برنامه رادیو صدای شهر و روزهای دوشنبه برنامه تلویزیونی اینجااصفهان به اعضای شورای شهر اختصاص می یابد تا بتوانند اقدامات و برنامه های شورا را به گوش مردم شهر اصفهان برسانند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه همچنین در خبرگزاری ایمنا سرویسی مجزا برای شورا اختصاص داده شد تا اخبار و گزارشات اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان منتشر شود، ادامه داد: همچنین روزنامه اصفهان زیبا و فضاهای مجازی نیز در اختیار اعضای شورای شهر قرار داده شده است.

نباتی نژاد با اشاره به اینکه یک بستر خوب و پویایی را در اختیار اعضای شورا و مدیران شهری قرار داده ایم تا زمینه اعتماد بین مدیریت شهری و شهروندان برقرار شود، اضافه کرد: بر این اساس با استفاده از این ظرفیت ها، میتوان اقدامات و برنامه های اعضای شورای شهر و مدیران شهری را به گوش مردم اصفهان رساند.

وی تصریح کرد: در آینده نیز زیرساختهای جدید و خلاق تری ایجاد می شود تا افرادی که در شهرداری و شورای شهر خدمت می کند، بتوانند خیلی راحت با مردم صحبت کنند و نظرات آنها را نیز بشنوند و با استفاده از نظرات مردم بهترین تصمیم گیریها را برای شهر اصفهان اتخاذ کنند.

کد خبر 320996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.