برپایی تجمع «احلی من العسل» در ۴۵ امامزاده شاخص استان اصفهان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با ششمین روز از ماه محرم همایش «احلی من العسل» باحضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در جوار حرم مطهر ۴۵ امامزاده شاخص استان به صورت ویژه برگزار می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: این همایش همچون سال های گذشته با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و با رویکرد بصیرت افزایی در جهت توسعه فرهنگ عاشورایی در بین نسل جوان و نوجوانان با محوریت بقاع متبرکه و تبدیل شدن این اماکن متابرکه به قطب های فرهنگی برگزار می شود.

وی افزود: امسال طرح سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف زمینه سازی برای تقویت باورهای دینی و پاسداری و جانفشانی در راه آرمان‌های دینی با شعار "کِرامَتُنا الشهادۀ" (کرامت ما شهادت است) به عنوان شعار اصلی و محوری در تمام بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی بیان کرد: مراسم احلی من العسل روز چهارشنبه ۵ مهرماه مصادف با ششمین روز از ماه محرم الحرام و با همکاری و مشارکت ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان و در جوار حرم مطهر ۴۵ امامزاده عظیم الشان برگزار می شود./

کد خبر 320968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.