توضیحات سازمان تاکسیرانی پیرامون رفتار ناشایست یک راننده

کلیپی در فضای مجازی با عنوان حرکت ناشایست و عجیب راننده تاکسی در اصفهان منتشر شده که اذهان مردم را نگران کرده است .

به گزارش ایمنا، چندی پیش کلیپی از رفتار ناشایست یک راننده تاکسی اصفهان در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ راننده با بی تفاوتی نسبت به اینکه یک زن بر روی کاپوت خودرو اش فریاد کمک خواهی سرداده است، به حرکت خود ادامه می دهد. این کلیپ که واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به همراه داشته باعث شد تا خبرگزاری ایمنا براساس رسالت خود پیگیر چرایی این اتفاق تلخ باشد . 

اتفاق حول محور یک اختلاف خانوادگی است 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در ابتدا توصیه می کنم خبرگزاری ها زیاد تحت الشعاع این فیلم قرار نگیرد و وجهه تاکسیرانی اصفهان را مخدوش نکنند چرا که موضوع اتفاق افتاده در ماجرای این کلیپ، مربوط به یک مسأله خانوادگی بوده است.

حسین جعفری افزود: خانمی که بر روی کاپوت خودروی تاکسی قرار گرفته، همسر راننده تاکسی بوده و ماجرای آن مربوط به ۳ روز گذشته است.

وی ادامه داد: اینکه برخی عنوان میکنند که این اتفاق در پی تصادف تاکسی با خانم اتفاق افتاده است، صحیح نیست، ماجرا ربطی به تصادف نداشته و فقط یک مشکل خانوادگی بوده است که در حال حاضر راننده به دلیل شکایت همسر خود در زندان به سر می برد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: موضوع شکایت در حال پیگیری است، ما هم پیگیری می کنیم و قطعاً در کمیته انضباطی تاکسیرانی اصفهان مجوز فعالیت راننده لغو و برخورد لازم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: رانندگان تاکسی باید توجه کنند که تاکسی یک خودروی شخصی نیست بنابراین نباید هنگام بروز مشکلات شخصی کنترل خود را از دست دهند و صحنه هایی را در انظار مردم به وجود آورند که شایسته شهر و شهروندان نباشد.

در این رابطه معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان هم اعلام کرده موضوع یک اختلاف خانوادگی بوده است و راننده و آن خانم همدیگر را می‌شناسند.

سرهنگ جهانگیر کریمی ادامه داد: استنباط اینکه تصادفی رخ داده صحیح نیست و خانمی که در تصاویر مشاهده می‌شود قبل از حرکت راننده تاکسی، با هم در حال صحبت بودند که راننده حرکت می‌کند، آن خانم می‌خواسته از حرکت تاکسی جلوگیری کند اما راننده به راه می‌افتد.
وی تاکید کرد: این حادثه اول مهرماه رخ داده است و پس از بررسی پلیس مشخص شد خانوادگی بوده و طرفین از هم شکایت کرده و مانند یک پرونده معمولی در حال رسیدگی است.

کد خبر 320955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.