لیلا حاتمی کمدین می‌شود

مانی حقیقی کمدی جدیدش را با حضور حسن معجونی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، پریناز ایزدیار و لیلی رشیدی جلوی دوربین برد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، مانی حقیقی پسر نعمت حقیقی و لیلی گلستان، بازیگر، فیلم نامه نویس و کارگردان سینمای ایران دهمین فیلم بلندش را جلوی دوربین برد.

از درام تا کمدی، راهی دور و دراز

کارنامه مانی حقیقی را می توان به دو بخش تقسیم کرد. بخش اول که شامل کارگردانی فیلم های آبادان، کارگران مشغول کارند و کنعان است و بخش دوم که فیلم هایی نظیر پنجاه کیلو آلبالو و اژدها وارد می شود را ساخته و وارد ژانر کمدی شده است.

«خوک» یک کمدی با بازی لیلا حاتمی

در «خوک» مانی حقیق دوباره به سراغ ژانر محبوبش رفته و لیلا حاتمی در یک حرکت غیرمنتظره در کنار او قرار گرفته است. اگر نگوییم اصلا، می شود گفت لیلا حاتمی را خیلی کم در نقش کمدی دیده ایم. او نوع خاصی از بازی را ایفا می کند که انگار در کارهای کمدی کمتر می گنجد و شاید بلعکس! می توان گفت لیلا در تیپ رفتاری خود در بازیگری جایی برای فیلم های کمدی باز نکرده است. 

فیلمنامه «خوک» را خود حقیقی نوشته است و محمود کلاری مدیریت فیلمبرداری آن را برعهده دارد. این سومین همکاری کلاری و حقیقی بعد از «آبادان» و «کارگردان مشغول کارند» است.

نگار نعمتی به عنوان طراح لباس و امیرحسین قدسی به عنوان طراح صحنه در چهارمین همکاری خود با حقیقی حضور خواهند داشت. همکاری نعمتی و قدسی با حقیقی از «پذیرایی ساده» آغاز شده بود و بعد از «اژدها وارد می‌شود» و «پنجاه کیلو آلبالو» حالا نوبت به «خوک» رسیده است. 

خوک را خود مانی حقیقی تهیه کرده است./

کد خبر 320861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.