همراهی شورا با شهردار زمینه‌ساز خدمات بیشتر است/منتخبان شوراها از سیاسی کاری پرهیز کنند

لنجان_فرماندار شهرستان لنجان گفت: در بحث مدیریت شهری تنها یک نفر تعیین کننده و نقش آفرین نیست و باید اعضاء شوراهای اسلامی به همراه شهردار و با کمک یکدیگر بار سنگین مدیریت شهری را به سرانجام برسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سید محسن سجاد در آئین تکریم و معارفه شهردار چمگردان اظهار کرد: مردم شهرستان پر آوازه لنجان با شروع مبارزات علیه رژیم ستم شاهی و در دفاع از مهین اسلامی همواره از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و با تمام وجود در صحنه های مختلف حضور پیدا کردند و در انتخابات گذشته نیز با حضور ۸۳درصدی حماسه ماندگاری را از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: حضور گسترده نامزدهای انتخاباتی از اقوام، طیف‌ها، احزاب، تشکل‌های سیاسی و چهره‌های مختلف در شهرستان لنجان که البته هدف آنها نیز همیشه مشترک بوده باعث شد گستردگی مشارکت حداکثری اقشار مختلف را در شهرستان لنجان شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: یکی از نگاه‌های مهم امام خمینی(ره) پس از شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد وحدت و انسجام در کشور بود چرا که در ایران اسلامی بالغ بر ۱۷ قوم مختلف در کنار یکدیگر زندگی ‌می‌کنند و ایشان معتقد بودند که باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد توزیع فضایی متعادل قدرت، منابع و امکانات اقتصادی بین اقـوام محتلف باشیم.
وی حضور اقوام مختلف در شهرستان لنجان را یک فرصت ناب دانست و ادامه داد: بر همین اساس امروز در شهرستان لنجان شاهد زندگی توام با نشاط و شادابی اقوام مختلف هستیم که همه برادروار، دست در دست یکدیگر داده تا شهرستانی آباد داشته باشیم و حضور کاندیداهای مختلف از اقوام مختلف در انتخابات مجلس شورای اسلامی خود گواه این موضوع است و حضورحداکثری مردم لنجان در انتخابات همدلی و همراهی آنان را با نظام به نمایش گذاشت.
سجاد اضافه کرد: حضور حداکثری مردم شهرستان لنجان در پای صندوق‌های رأی به خوبی فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را در خصوص حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را محقق ساخت و به جهانیان نشان داد مردم شهرستان لنجان با یکدیگر همدل و همزبان بوده و برای پیروزی‌های مختلف ایران زمین در عرصه‌های مختلف همواره حضور آگاهانه و مقتدر داشته و خواهند داشت و این مهم تجلی وحدت و همدلی مردم لنجان را در دفاع از انقلاب، امام و رهبری به اثبات رساند.

وی عنوان کرد: امروز منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان لنجان، عصاره ای از اقشار مختلف مردم هستند که به عنوان نزدیک ترین قشر مسئولان به مردم می توانند نقش مهمی در رسیدگی به مشکلات و ارتباط بی واسطه مردم با سایر مسئولان ایفا کنند.

فرماندار شهرستان لنجان بیان کرد: لذا مهمترین دغدغه مشترک اعضای شوراهای شهر و روستا در شهرستان لنجان باید اداره شهر باشد و این پارلمان محلی و مردمی به عنوان نمادی از عقلانیت و خردورزی، بدون توجه به برخی حواشی و سیاسی کاری ها به اصلی ترین وظیفه خود که همان مدیریت شهر در راستای توسعه پایدار و همه جانبه است بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: مهارت انجام کار گروهی و جمعی یکی از مولفه هایی است که اعضای شوراهای شهر و روستا باید با شور جمعی به ایفای وظایف قانونی خود بپیردازند و تحقق این امر مستلزم توان کار گروهی از سوی تمامی منتخبین مردم در این پارلمان محلی است.

سجاد اذعان کرد: امروز اعضای شورای اسلامی شهر چمگردان، وظیفه سنگینی که در حوزه انتخاب شهردار بر عهده داشتند را به خوبی سرانجام رساندند اما باید به این نکته توجهی جدی داشت که در بحث مدیریت شهری تنها یک نفر تعیین کننده و نقش آفرین نیست و باید اعضاء شوراهای اسلامی به همراه شهردار و با کمک یکدیگر بار سنگین مدیریت شهری را به سرانجام برسانند.

کد خبر 320718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.