علی‌محمدی: برد می‌توانست به سپاهان کمک کند/ دفاع پرسپولیس را شکستیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با وجود موقعیت‌های خوب برای هر ۲ تیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به تساوی رسیدیم.‌

جلال‌الدین علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط بازی با پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: این بازی برای ما خیلی حساس بود. در هفته‌های اخیر شرایط خوبی نداشتیم و نتایج خوبی نگرفته بودیم.

وی ادامه داد: پیروزی در این بازی می‌توانست به ما خیلی کمک کند. فکر می‌کنم هر ۲ تیم برای برد آمده بودند و برای تساوی وارد میدان نشدند اما با وجود موقعیت برای هر ۲ تیم، نتیجه بازی به تساوی ختم شد.

علی‌محمدی افزود: خدا را شکر می‌کنم که توانستم یک گل به ثمر برسانم و هواداران را خوشحال کنم و بازی باخته را به تساوی بکشانم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد حضور زیاد هواداران در ورزشگاه بیان کرد: سال گذشته نیز در ۲ بازی مقابل استقلال و نفت تهران جمعیت زیادی برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند. تیم ما هواداران زیادی دارد و قطعاً تعداد آن‌ها بیشتر از این‌ها است و اگر طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان شرایط میزبانی داشته باشد هواداران بیشتری به ورزشگاه خواهند آمد و امروز هم فکر می‌کنم تعداد زیادی از هواداران سپاهان پشت در ورزشگاه مانده بودند.

وی اضافه کرد: انتظار حضور تعداد زیاد هواداران را داشتیم. اخیراً خوب نتیجه نگرفته بودیم و هوادارانمان دلسرد بودند اما همین که امروز هم آمدند به ما خیلی کمک کردند.

علی‌محمدی در مورد ادامه راه تیم سپاهان در مسابقات لیگ امسال با توجه به اینکه هنوز هم در خانه برد نداشتند، گفت: شرایط کسب امتیازمان در خانه هنوز خوب نبوده و البته بیرون از خانه هم خوب نبوده است. بازی امروز شاید مقدمه‌ای برای بازی‌های دیگر باشد تا نتیجه خوبی به دست آوریم.

وی اظهار کرد: پرسپولیس خط دفاع خوبی دارد و خیلی کم گل می‌خورد ولی ما امروز توانستیم موقعیت‌های خوبی بسازیم و ۲ گل وارد دروازه آنها کنیم که اگر همین روند را ادامه دهیم، تلاش کنیم و از موقعیت‌هایمان استفاه کنیم امتیازات خوبی به دست می‌آوریم.

کد خبر 320258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.